MARKETING 65+ JAK BUDOWAĆ PRZEKAZ REKLAMOWY DLA SENIORÓW?

Seniorzy to grupa docelowa, która sprawia reklamodawcom wiele trudności. Podstawowym problemem jest brak zrozumienia jej struktury oraz zróżnicowanych potrzeb. Paradoksalnie, marketerzy w coraz większym stopniu starają się dostosować przekaz do tych osób. Seniorzy są coraz bardziej atrakcyjną grupą konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar. Niestety, dziś największe „sukcesy” na polu marketingowym osiągają naciągacze, którzy zapraszają starsze osoby na sprzedaż garnków, pościeli, urządzeń do masażu.

Jak dotrzeć do seniorów, reklamować im nasze produkty i robić to, przede wszystkim, w sposób etyczny? Postaramy się dowiedzieć.

Czytaj więcej

Dlaczego dobre zdjęcia sprzedają?

Gdy prowadzimy swój biznes i chcemy zachęcić klientów do tego, aby kupowali nasze produkty, warto postawić na dobrą reklamę. Nie od dziś wiadomo, że klient kupuje oczkami. Jak przedstawić towar w najlepszym świetle? Bardzo dobrze sprawdza się do tego fotografia produktowa. Jak zrobić dobre zdjęcia, które sprzedają? Dzięki temu zwiększysz zyski w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej

STOP! TEGO NIE REKLAMUJ. CO FACEBOOK ZABRANIA REKLAMOWAĆ?

Reklamy na Facebooku są obwarowywane wieloma ograniczeniami i zakazami. Niektóre z nich są oczywiste. Nie można reklamować broni, treści seksualnych lub wzywać w reklamach do nienawiści. Dzieje się tak, gdyż Facebook ustalając zasady, stara się wpisać prawodawstwo różnych państw i przygotowuje się na różne ewentualności. A czy wiedzieliście, że zakazom reklamy może podlegać również… klub fitness?

Z naszego artykułu dowiecie się, jakie treści są zakazane na tym portalu społecznościowym.

Czytaj więcej

Ochrona sygnalistów nowe obowiązki prawne przedsiębiorców

Coraz więcej i głośniej mówi się o sygnalistach – czyli osobach zgłaszających naruszenie prawa lub nieprawidłowości do których dochodzi w firmie. To za sprawą zbliżającego się terminu wejścia w życie Dyrektywy unijnej. Niestety brak przepisów krajowych w tym zakresie nie ułatwia życia przedsiębiorców, którzy bombardowani są różnymi informacjami dotyczącymi obowiązków, odpowiedzialności i sankcji. Muszą oni oddzielić informacje użyteczne i prawdziwe, od tych pozostałych, wytworzonych nie jednokrotnie na potrzeby sprzedaży różnych usług. W jednym artykule nie sposób opisać wszystkie obowiązki jakie na przedsiębiorców nakładają przepisy dyrektywy i o których mowa w projekcie polskiej ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa Unii. Mam nadzieję, że w kilkunastu zdaniach uda mi się przekazać przynajmniej kilka istotnych informacji.

Czytaj więcej