Skuteczny marketing w małej firmie jak wykorzystać możliwości?

Marketing to podstawa każdej, nawet małej firmy. Właściwie ukierunkowane działania reklamowe pozwalają dotrzeć skutecznie do grona potencjalnych klientów oraz zwiększyć zyski i rozpoznawalność. Współcześnie tradycyjne formy reklamy zostały wyparte praktycznie całkowicie przez marketing internetowy. Daje to wiele możliwości, gdyż w ten sposób można skierować swoją ofertę do klientów zamieszkujących w zupełnie innej części kraju czy świata. Do tego, aby takie działania były skuteczne konieczne jest odpowiednie przygotowanie się do nich. Właściciele małych firm powinni więc poznać skuteczne sposoby na to, jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Czytaj więcej

Czy lokaty bankowe się opłacają?

Jeszcze kilkanaście lat temu, lokaty bankowe były jedną z podstawowych form oszczędzania dla większości klientów. Wybierały je najczęściej osoby, które poszukiwały bezpiecznych i stabilnych instrumentów finansowych. Lokaty były lepiej oprocentowane niż równie popularne konta oszczędnościowe. Czy obecnie lokaty są nadal opłacalne? Czy warto wziąć pod uwagę ten instrument finansowy, jako miejsce przechowywania oszczędności? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. 

Czytaj więcej

Jak mądrze wydawać pieniądze? 5 zasad prowadzenia domowego budżetu

Rozsądne wydawanie pieniędzy jest aspektem, który w wielu przypadkach decyduje o statusie materialnym danej osoby. Wbrew powszechnemu przekonaniu to właśnie racjonalne zarządzenie budżetem pozwala osiągnąć określony poziom zamożności. Nawet bardzo wysokie zarobki – bez umiejętności mądrego dysponowania nimi – nie zmienią sytuacji, w której można odnieść wrażenie, że pieniądze w tajemniczy sposób znikają z konta bankowego. Jeśli zastanawiasz się, jak rozsądnie wydawać pieniądze, koniecznie zapoznaj się z poniższymi pięcioma zasadami i zmień swoje życie na lepsze!

Czytaj więcej

MARKETING 65+ JAK BUDOWAĆ PRZEKAZ REKLAMOWY DLA SENIORÓW?

Seniorzy to grupa docelowa, która sprawia reklamodawcom wiele trudności. Podstawowym problemem jest brak zrozumienia jej struktury oraz zróżnicowanych potrzeb. Paradoksalnie, marketerzy w coraz większym stopniu starają się dostosować przekaz do tych osób. Seniorzy są coraz bardziej atrakcyjną grupą konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar. Niestety, dziś największe „sukcesy” na polu marketingowym osiągają naciągacze, którzy zapraszają starsze osoby na sprzedaż garnków, pościeli, urządzeń do masażu.

Jak dotrzeć do seniorów, reklamować im nasze produkty i robić to, przede wszystkim, w sposób etyczny? Postaramy się dowiedzieć.

Czytaj więcej