Jak wygrać z inflacją? Fundusze indeksowane inflacją czym i dlaczego warto?

Stabilność finansów jest jedną z najbardziej istotnych kwestii w każdym gospodarstwie domowym. Niemniej jednak decyzje, które się podejmuje w celu utrzymania stabilności finansowej, różnią się w zależności od panujących w kraju warunków. Decyzje podejmowane w warunkach stabilnych gospodarczo znacznie różnią się od tych podejmowanych w warunkach przyspieszonej inflacji. W poniższym artykule poruszymy kwestie związane z obligacjami indeksowanymi inflacją, krótko omówimy, czym w ogóle są obligacje i czym różnią się od siebie, a także poruszymy kwestię opłacalności inwestycji w fundusze indeksowane inflacją.

Czytaj więcej

KUPUJEMY WZROKIEM. CZYM JEST CO-PACKING?

Zasady gry na rynku są proste: pozyskać jak największą liczbę konsumentów. Trudno się więc dziwić, że producenci i handlowcy podejmują różne działania marketingowe, aby przekonać potencjalnych klientów do zakupu. Na te decyzje zakupowe wpływ ma tak naprawdę wiele czynników. Nie da się jednak ukryć, że większość z nas kupuje wzrokiem. Opakowanie jest zatem jednym z najważniejszych elementów, które ma realny wpływ na zwiększenie atrakcyjności produktu – a co za tym idzie, jego sprzedaży. Dlatego też usługi co-packingu cieszą się taką dużą popularnością. Ale zaraz, zaraz, czym jest co-packing? To nic innego jak usługa obejmująca przepakowanie produktów, np. w torby reklamowe lub w inny sposób sprecyzowany przez klienta, aby szybko, dokładnie i bezpiecznie przygotować towar do dalszej drogi. W praktyce często wiąże się z konfekcjonowaniem, czyli szerszym zakresem czynności logistycznych, które mają na celu bezpieczne, szybkie i dokładne przygotowanie towarów do dalszej wysyłki i sprzedaży. Co jeszcze warto wiedzieć o tej usłudze?

Czytaj więcej

MIESZKANIE POD WYNAJEM JAK JE URZĄDZIĆ, ABY ZAINTERESOWAĆ GRUPĘ DOCELOWĄ?

Nie od dziś wiadomo, że nieruchomości to trafiona inwestycja. Zwłaszcza teraz, gdy ceny mieszkań (a właściwie wszystkiego) rosną w zastraszającym tempie. Mieszkania kupują ludzie, którzy chcą ulokować oszczędności, zbierane przez całe życie. W nieruchomości inwestują też młode osoby, które otrzymały na przykład spadek po dziadkach albo rodzicach.

Czytaj więcej

Kim jest Trade Marketing Manager?

Marketing kreatywny to jeden z ulubionych części tego sektora. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki? Mówimy „zróbmy kampanię marketingową”. Produkt słabo się sprzedaje? Myślimy „zmieńmy opakowanie”. Praca kreatywna to jeden z najbardziej satysfakcjonujących momentów pracy marketingowca. Trade Marketing Manager natomiast to stanowisko, które w języku polskim brzmi: manager ds. marketingu handlowego, a na którym głównym zadaniem jest wykorzystanie tych kreatywnych kompetencji, aby w skuteczny i odpowiedzialny sposób rozwijać markę, zazwyczaj na lokalnym rynku. Odbywa się to w ramach różnych strategii marketingowych, w tym wprowadzania nowych produktów, działań public relations, komunikacji, tworzenia ekspozycji czy projektowania programów lojalnościowych.

Czytaj więcej