70:20:10 TE LICZBY PRZYNIOSĄ CI SUKCES!

I wcale nie chodzi o najbliższe losowanie totolotka, ani o idealne proporcje ciała, które pomogą zostać światowej sławy modelką. Chodzi tu o model zdobywania wiedzy. A to w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Stanie w miejscu nie jest dobrze postrzegane, a chęć rozwoju i zdobywania nowych kwalifikacji ubogaca nas w oczach pracodawców. W związku z tym szkolenia i kursy to coś, co interesuje każdego z nas. Jak efektywnie zdobywać nową wiedzę? Tylko z modelem 70:20:10. Czym jest? Jak się go stosuje? O tym w dalszej części artykułu.

Czytaj więcej

SMS marketing - wady i zalety

Ponieważ wiele firm planuje wypróbować marketing wiadomości tekstowych, możesz się zastanawiać, czy ty też powinieneś. SMS marketing jest specyficzną formą marketingu, ze względu na konieczność ograniczenia przekazu do zwięzłej informacji. Niesie jednak za sobą wiele zalet, a firmy coraz chętniej sięgają po ten środek komunikacji z klientem w kampaniach marketingowych i nie tylko. Jakie korzyści wynikają ze stosowania SMS marketingu? W tym artykule przedstawiamy trzy mocne benefity dla firm, które stosują SMS marketing oraz wyzwania związane z tą strategią komunikacji. Przekonaj się, czy ta metoda sprawdzi się dla Twojej marki.

Czytaj więcej

ELEVATOR PITCH PRZEKONAJ I NIE ZANUDŹ

Umawiasz się na wizytę do stomatologa. Przyjeżdżasz na miejsce – to duży, wielopiętrowy budynek. Gabinet stomatologiczny znajduje się na 3 piętrze. Wchodzisz do windy, wciskasz przycisk i wtedy do środka wchodzi Twój dawno niewidziany znajomy ze szkoły. Okazuje się, że on jedzie piętro wyżej, pracuje w tym budynku. Masz dosłownie kilka sekund, aby opowiedzieć mu, czym się w życiu zajmujesz, jak radzą sobie Twoje dzieci i gdzie byłeś na wakacjach. W jaki sposób mu to opowiesz? A jeśli tyle czasu miałbyś na opowiedzenie o ważnym projekcie firmy lub innej realizacji? Tym właśnie jest elevator pitch – to krótka prezentacja dotycząca produktu, pomysłu lub innego projektu firmowego. Jak w kilku zdaniach opowiedzieć o firmie, a przede wszystkim wzbudzić u słuchacza emocje? Dowiesz się tego z naszego artykułu!

Czytaj więcej

Pracodawcy mają coraz większe problemy ze znalezieniem pracowników?

Stopa bezrobocia jest wyższa niż przed pandemią, a mimo to, coraz trudniej o zatrudnienie pracownika z odpowiednimi kwalifikacjami. Według danych Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej wynika, że bezrobocie w sierpniu bieżącego roku utrzymywało się na poziomie lipca, czyli wynosiło 5,8%. Warto podkreślić, że w powiatowych urzędach pracy zarejestrowanych było 961,8 tys. osób bezrobotnych, czyli 13,1 tys. mniej, niż w miesiącu poprzednim, mimo tego, pracodawcy nadal mają problem ze znalezieniem odpowiednio wykształconych i wykwalifikowanych pracowników.

Czytaj więcej