6 rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż detaliczną. Poznaj działania krótko i długofalowe

W dobie rosnącej konkurencji aktualizowanie i sprawdzanie skuteczności strategii marketingowej może przynieść same pozytywne rezultaty albo utwierdzić w przekonaniu, że to dobra droga, zauważyć działające trendy i te, które totalnie się nie sprawdzają, a nawet powstrzymać biznes przed katastrofą. Podczas gdy rynek szybko się zmienia, sytuacja gospodarcza i ekonomiczna również, tak samo nastroje i tendencje społeczne. W biznesie, który opiera się głównie na sprzedaży detalicznej w e-commerce to szczególnie ważne. Tworząc i aktualizując strategię marketingową warto uwzględnić działania długo i krótkoterminowe, które pozwolą zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej

GALA MODY I BIZNESU

9 czerwca 2022 w Rezydencji w Szczerym Polu odbędzie się 6 edycja Gali Mody i Biznesu Lublin. Podczas wydarzenia na wybiegu swoje wiosenno-letnie kolekcje zaprezentują marki odzieżowe zarówno z Lubelszczyzny jak i z całej Polski.

Czytaj więcej

Społeczna odpowiedzialność biznesu. Czy sustainability to tylko chwytliwy trend? Jak być firmą odpowiedzialną społecznie?

Według ekspertów, podejście sustainability pomoże firmom przetrwać kryzys. Według jednych to kolejne „modne” słowo z korporacyjnego słownika, a niektórzy uważają, że to jedynie nowe określenie na to, co i tak już od wielu lat funkcjonuje przynajmniej w wybranych firmach. To zjawisko, czyli zrównoważony rozwój, które przyszło do nas ze świata zachodniego, doczekało się wielu definicji, ale jego sedno pozostaje niezmienne – chodzi o to, by dana firma funkcjonująca na rynku brała odpowiedzialność za swoje działania.

Czytaj więcej

Społeczna odpowiedzialność biznesu. Czy sustainability to tylko chwytliwy trend? Jak być firmą odpowiedzialną społecznie?

Według ekspertów, podejście sustainability pomoże firmom przetrwać kryzys. Według jednych to kolejne „modne” słowo z korporacyjnego słownika, a niektórzy uważają, że to jedynie nowe określenie na to, co i tak już od wielu lat funkcjonuje przynajmniej w wybranych firmach. To zjawisko, czyli zrównoważony rozwój, które przyszło do nas ze świata zachodniego, doczekało się wielu definicji, ale jego sedno pozostaje niezmienne – chodzi o to, by dana firma funkcjonująca na rynku brała odpowiedzialność za swoje działania.

Czytaj więcej