Rozwiej wątpliwości klienta, czyli jak przygotować dobre FAQ?

Strona internetowa to nie tylko wizytówka czy informacja o ofercie. Coraz bardziej kompetentny i wymagający klient, podejmuje świadome zakupy, a zanim ich dokona, chce nabrać pewności, że jego decyzja jest słuszna. Czy może zaufać danej firmie? W jakiś sposób usługa zostanie zrealizowana? Co, jeśli nie spodoba mu się produkt? Ile czasu potrwa cały proces?

Czytaj więcej

4 sposoby na zwiększenie konwersji na stronie sprzedażowej

Za magicznym słowem konwersja w przypadku strony sprzedażowej kryje się wskaźnik sprzedaży. Innymi słowy, tego na ile jest skuteczna. Istnieje prosty wzór, który pozwala to sprawdzić. Wskaźnik konwersji obliczymy dzieląc ilość odwiedzających na stronie, przez ilość transakcji i mnożąc przez 100 procent. Jednak optymalne wyniki są różne w zależności od branży. Dlatego zawsze przyjmuj, że to, czy wynik jest dobry, czy za niski, zależy od tego czy strona przynosi Ci pieniądze, które Cię satysfakcjonują. Jeśli tak nie jest, ten artykuł może Ci otworzyć oczy na proste działania, które mogą znacząco podnieść konwersję Twojej strony sprzedażowej.

Czytaj więcej

W co zainwestować 100 tysięcy złotych?

100 tysięcy złotych to kwota, która ma ogromną perspektywę w zakresie szeroko rozumianego inwestowania. Jeżeli posiadasz taką kwotę, która nie wchodzi w skład Twojego majątku, lecz jest tak zwaną "poduszką finansową", to warto zamiast trzymać bezczynnie te pieniądze na swoim koncie, zrobić coś, co pozwoli jeszcze bardziej poszerzyć Twój majątek. Dlaczego? Jak widać, inflacja nie zwalnia – to powoduje, że pieniądze tracą na wartości, a Ty będziesz mógł za nie kupić coraz mniej dóbr materialnych. Ale gdzie w takim razie ulokować pieniądze? Obligacje? Lokata? A może nieruchomości lub gra na giełdzie? Jest wiele sposobów, które wyróżniają się przede wszystkim skalą ryzyka. Im większe ryzyko – tym większa możliwość zarówno zarobienia potężnej kwoty jak i jej straty.

Czytaj więcej