Google Ads - co musisz wiedzieć, aby dobrze się reklamować

Nie musisz dużo wydawać, żeby dużo dostać. Skuteczne reklamy Google AdWords, w skrócie zwane Google Ads, to te, które konwertują do strony docelowej, czyli chętnie się klikają. Na konwersję ma wpływ przede wszystkim trafiona treść. Poznaj podstawy, które ułatwią Ci tworzenie doskonałych reklam w Google.

Czytaj więcej

Poznaj naszego CEO, kierownika HR oraz KAM. „Who is who” w firmie? Wyjaśniamy popularne skróty!

Moda na określanie stanowisk kierowniczych i dyrektorskich angielskimi skrótami przenika do nomenklatury stosowanej przez polskie firmy. Coraz częściej głównym szefem organizacji nie jest dyrektor generalny, lecz CEO, a na drzwiach kierownika kadr widnieje HRM – Human Resource Manager. Organizując spotkanie biznesowe może się zdarzyć, że nie do końca będziemy wiedzieć, z kim się umówiliśmy, ponieważ na wizytówce odczytamy: Jan Kowalski – RSM firmy X. W poniższym artykule rozszyfrujemy coraz popularniejsze skróty, takie jak CSO, RSM, DBA czy CIO. Być może jesteś którymś z nich, a jeszcze o tym nie wiesz? Sprawdźmy!

Czytaj więcej

Inwestycja w ziemię. Jak inwestować w ziemię?

Nie jest tajemnicą, że rynek nieruchomości ma się obecnie bardzo dobrze. Od kilku dobrych lat, na rynku nieruchomości zauważyć można ciągłe wzrosty. Na przestrzeni kilkunastu lat, ceny wszelkich nieruchomości wzrosły wielokrotnie. Spekulanci twierdzą, że powstaje tak zwana bańka finansowa, która musi kiedyś pęknąć. Rok w rok twierdzą, że powoli czas przestać inwestować, lecz końca nie widać. 

Czytaj więcej

KAŻDE POKOLENIE MA WŁASNY CZAS… W PRACY. POKOLENIE Y

W poprzednim numerze rozpoczęliśmy cykl artykułów dotyczących charakterystyki pokolenia X, pokolenia Y i pokolenia Z oraz ich sposobu myślenia i podejścia do wyzwań w pracy. Ostatnio pod lupę wzięliśmy pokolenie X. Dowiedzieliście się, jakie to są osoby, co motywuje ich do pracy, jakimi pracownikami są „iksy” i co jest dla nich ważniejsze – rodzina czy kariera. Teraz chcemy zaprezentować Wam następną w kolejności generację – POKOLENIE Y. Czym się charakteryzują? Czy warto w nich inwestować? Jakie mają potrzeby?

Czytaj więcej