CZY WARTO ROBIĆ ANKIETY W FIRMIE? TAK/NIE

Dla większości z nas ankiety kojarzą się negatywnie. O wypełnienie ankiet proszą nas w sklepie studenci dorabiający do stancji lub telemarketerzy, dzwoniący w porze obiadowej z pytaniem, czy jesteśmy zainteresowani krótką, 5-minutową ankietą na temat wpływu papierosów na zdrowie człowieka. Tak naprawdę, zastosowanie ankiet jest o wiele większe. Coraz więcej firm wykorzystuje je do przeprowadzania cyklicznych badań swoim pracownikom.

Czytaj więcej

Cyberbezpieczeństwo w e-commerce

Czas pandemii Covid-19 przyspieszył wzrost transakcji elektronicznych i transfer firm ze świata offline do online. Szeroko pojęta, wzmożona działalność w sieci stwarza nie tylko możliwości skalowania biznesu, ale również zwiększa pole manewru dla cyberprzestępców. Branże działające w e-commerce powinny być świadome zwiększonego ryzyka cyberataków ze względu na rosnącą ilość przetwarzanych danych osobowych i numerów kart kredytowych.

Czytaj więcej

Jak zwiększyć efektywność e-mail marketingu? Czyli co robić, aby klienci czytali Twoje maile?

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia dla firmy redlik wykonał precyzyjne badania dotyczące e-mail marketingu. Celem było pokazanie skuteczności działań e-mail marketingowych oraz, czy ta droga nie jest już wyczerpana dla promocji biznesu. Okazuje się, że nawet 46 % Polaków otrzymuje ponad 10 maili marketingowych dziennie! I z tej puli, przy najszczęśliwszych założeniach otwieranych i czytanych jest zaledwie połowa. Sprawdźmy, co ma wpływ na decyzje odbiorców i jak sprawić, aby maile Twojej firmy znajdowały się w tej szczęśliwej połówce.

Czytaj więcej

Czym jest projekt Polkadot i token DOT?

Polkadot (w skrócie DOT) to dość młoda kryptowaluta, która mimo tego pobija rekordy popularności. Specjaliści oraz analitycy przyznają, że projekt ten jest tak obiecujący, że może wyznaczać trendy na przyszłym rynku walut. Co decyduje o jej popularności? Czym w ogóle jest?

Czytaj więcej