Po co firmie misja i wizja?

Często słyszymy o misji i wizji, ale rzadko potrafimy wskazać różnice pomiędzy tymi dwoma pojęciami. Wielu osobom wydaje, że misję i wizję powinny posiadać wyłącznie korporacje, jednak jest to błędne myślenie i krzywdzące dla mniejszych firm. Dlaczego każde przedsiębiorstwo pochwalić się misją i wizją?

Czytaj więcej

Biznes nie bierze wakacji, a latem już myśli o...zimie

Lato i czas urlopowy nie sprzyja intensywnej pracy. Chciałoby się poluzować, wyjść z biura godzinę wcześniej, odpuścić konsultacje z zespołem, nie sprawdzać tak szczegółowo papierologii. Jednak biznes kręci się 365 dni w roku, a wakacje wcale nie są powodem, aby zwalniać tempo! To właśnie ten letni czas jest najlepszy, aby dopracować plan na ostatni kwartał roku kalendarzowego, poumawiać ważne spotkania, podjąć w końcu decyzje, które ciągle odkładane są na później.

Czytaj więcej

CROSS SELLING SPRZEDAWAJ WIĘCEJ

Jedną z metod na zwiększenie sprzedaży oraz zainteresowanie klientów innymi produktami jest tzw. cross selling. Coraz bardziej popularny w działaniach marketingu internetowego swój początek zawdzięcza transakcjom offline, a dokładniej bardzo prostym, psychologicznym mechanizmom funkcjonującym w handlu.

Czytaj więcej

JAK ROZPOCZĄĆ BIZNES ZA 1613 ZŁ?

Jeśli kiedykolwiek pomyślałeś, że start w biznesie wymaga dużych nakładów finansowych, obarczony jest wysokim ryzykiem i trzeba się na nim znać, to bez obaw - nasze dwie bohaterki obalają te stereotypy.

Bez doświadczenia, bez umiejętności i wiary w siebie, zbudowały i w dalszym ciągu budują i organizują prężny rynek sieci konsumenckich, działający nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Dziś dzielą się z czytelnikami INFO MAGAZYNU LUBELSKIEGO wiedzą, jak tego dokonały i składają Ci propozycję biznesową.

Czytaj więcej