Co najbardziej przekonuje potencjalnego klienta do Ciebie? Potęga CASE STUDIES

Case studies (ang. studia przypadków), czyli zaprezentowanie historii byłego klienta z naszą usługą lub produktem daje im poczucie bezpieczeństwa i pozwala zaufać kompetencjom firmy, którą wybrali. W dobie ogromnej konkurencji i mnogości technik marketingowych, case studies stanowi autentyczne narzędzie, które w niepowtarzalny sposób stawia firmę w czołówce ekspertów w danej branży. Bo czy jest lepszy dowód na jakość i skuteczność, niż dowód społeczny? I bynajmniej nie chodzi tutaj o same opinie klientów. Case studies daje dużo większe możliwości. Przyjrzyj się temu bliżej.

Czytaj więcej

Lepsze wyniki e-commerce, dzięki stronom produktowym

Aktualne trendy w nowoczesnych stronach internetowych pokazują, że strony produktowe powinny dobrze wyglądać, być angażujące, przyjazne dla użytkownika. Powinny dostarczać wszystkich informacji, których potencjalny nabywca może potrzebować. Niestety częstym błędem w sklepach online jest skupienie większej uwagi na stronie głównej i samym przyciągnięciu klienta do sklepu. Jednak ostateczna decyzja o zakupie zostaje podjęta po zapoznaniu się z produktem, więc bezpośrednia strona produktu musi spełniać wszystkie wymagania, aby doszło do transakcji satysfakcjonującej dla obu stron.

Czytaj więcej

Czym fundusze nieruchomości REIT? I jak na nich zarabiać?

Inwestowanie na rynku nieruchomości jest w dzisiejszych czasach niezwykle popularnym sposobem na pomnażanie swojego kapitału. Zazwyczaj polega ono na ich kupowaniu w celu przechowywania wartości kapitału bądź zwyczajnie zarabianiu na wynajmie. Innym dostępnym sposobem zarabiania na nieruchomościach jest metoda polegająca na byciu udziałowcem w przedsięwzięciu deweloperskim.

Czytaj więcej

Nowe zasady komunikacji

Kilka słów o skutecznych narzędziach tworzenia tekstów w dobie Internetu

Czytaj więcej