MAGICZNY BIZNES MICHAŁA ZAORSKIEGO

Oczarował nas swoimi sztuczkami, jak również charyzmą i pozytywną rozmową. Iluzjonista przez duże I oraz przedsiębiorca przez duże P. Występuje głównie na konferencjach firmowych, eventach oraz weselach, chociaż największą sławę zyskał dzięki występowi w ostatniej edycji popularnego programu rozrywkowego Mam Talent.

Czytaj więcej

ZMIANY ZA STERAMI FIRMY JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO SUKCESJI BIZNESU?

Czas jest nie do zatrzymania. „Płynie” z zawrotną szybkością i okazuje się, że jednego dnia zakładamy firmę, by zaraz przekazać ją w ręce swojego następcy. To przekazanie władzy wiąże się zarówno z dużymi nadziejami, oczekiwaniami, ale niekiedy też obawami i wątpliwościami. Dobrze napisany plan przekazania firmy dzieciom lub innym sukcesorom może mieć kluczowe znaczenie dla przyszłego sukcesu zarówno przedsiębiorstw, jak i rodziny. Co warto wiedzieć o sukcesji? Jak zaplanować przekazanie sterów w biznesie? O tym w dalszej części artykułu.

Czytaj więcej

Inwestowanie w cząstki dzieł sztuki coraz popularniejsze

W czasach szalejącej inflacji każdy z nas zastanawia się, w co najlepiej zainwestować swoje oszczędności, aby nie straciły one zbytnio na wartości. Coraz częściej ludzie decydują się na inwestowanie swoich oszczędności w cząstki dzieł sztuki. Kiedyś umożliwiała to tylko firma pochodząca ze Stanów Zjednoczonych – Masterworks założona przez  Scotta Lynna w 2017 r. Teraz pojawia się coraz więcej takich miejsc. Jednak czy warto zainwestować nasze pieniądze właśnie w tym celu?

Czytaj więcej

6 rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż detaliczną. Poznaj działania krótko i długofalowe

W dobie rosnącej konkurencji aktualizowanie i sprawdzanie skuteczności strategii marketingowej może przynieść same pozytywne rezultaty albo utwierdzić w przekonaniu, że to dobra droga, zauważyć działające trendy i te, które totalnie się nie sprawdzają, a nawet powstrzymać biznes przed katastrofą. Podczas gdy rynek szybko się zmienia, sytuacja gospodarcza i ekonomiczna również, tak samo nastroje i tendencje społeczne. W biznesie, który opiera się głównie na sprzedaży detalicznej w e-commerce to szczególnie ważne. Tworząc i aktualizując strategię marketingową warto uwzględnić działania długo i krótkoterminowe, które pozwolą zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej