Zasady gry na rynku są proste: pozyskać jak największą liczbę konsumentów. Trudno się więc dziwić, że producenci i handlowcy podejmują różne działania marketingowe, aby przekonać potencjalnych klientów do zakupu. Na te decyzje zakupowe wpływ ma tak naprawdę wiele czynników. Nie da się jednak ukryć, że większość z nas kupuje wzrokiem. Opakowanie jest zatem jednym z najważniejszych elementów, które ma realny wpływ na zwiększenie atrakcyjności produktu – a co za tym idzie, jego sprzedaży. Dlatego też usługi co-packingu cieszą się taką dużą popularnością. Ale zaraz, zaraz, czym jest co-packing? To nic innego jak usługa obejmująca przepakowanie produktów, np. w torby reklamowe lub w inny sposób sprecyzowany przez klienta, aby szybko, dokładnie i bezpiecznie przygotować towar do dalszej drogi. W praktyce często wiąże się z konfekcjonowaniem, czyli szerszym zakresem czynności logistycznych, które mają na celu bezpieczne, szybkie i dokładne przygotowanie towarów do dalszej wysyłki i sprzedaży. Co jeszcze warto wiedzieć o tej usłudze?