Newsletter pod lupą. 9 sposobów na efektywny e-mail marketing

Popularne newslettery elektroniczne biuletyny, które droga mailowa wysyłane są do użytkowników internetu, czytelników blogów, obserwatorów sklepów internetowych itp., którzy wyrazili na tę bezpłatną prenumeratę zgodę, podając swój adres mailowy. Jest to świetny sposób na utrzymywanie bezpośredniej i płynnej komunikacji między firmą, a jej odbiorcami. Powszechność tej metody jest tak duża, że wybicie się wśród konkurencji wymaga zatroszczenia się o swojego odbiorcę w indywidualny sposób. Cotygodniowe maile informujące o nowych postach czy nawet promocjach często nie są nawet otwierane.

Czytaj więcej

Webinaria jako doskonały sposób na budowanie relacji z klientem

Webinar zwany inaczej webinarium to nowy trend w marketingu a tym samym sposób na zaistnienie w świadomości odbiorców. Transmisja na żywo wykorzystuje mechanizm zaangażowania w czasie rzeczywistym. Zaletą jest to, że jest łatwa w przygotowaniu i nie wymaga instalacji specjalistycznego oprogramowania.

Czytaj więcej

Komunikator w firmie - potrzeba czy konieczność?

O roli komunikacji nie trzeba nikogo przekonywać, ponieważ jest ona codziennym elementem życia również w pracy. Delegowanie zadań, prywatne rozmowy i szybka wymiana informacji to główne powody, dla których znaczenie komunikatorów w firmie wzrasta. Coraz częściej pada jednak pytanie o efektywność pracy, dlatego należy zastanowić się nad tym, czy komunikator w firmie to realna potrzeba, czy też bezwzględna konieczność.

Czytaj więcej

Postaw na jakość - poznaj Kaizen

Kaizen to idea ciągłego doskonalenia pochodząca z Japonii. Zagościła już na dobre w wielu firmach, choć świat usłyszał o niej nie tak dawno, bo dopiero w 1986 roku. Wszystko za sprawą książki Massaki Imai. Ta koncepcja wiąże się z ciągłym usprawnianiem procesów, co ma na celu zwiększenie efektywności biznesowej. 

Czytaj więcej