JAK KIEROWAĆ RUCH Z SOCIAL MEDIÓW NA STRONY SPRZEDAŻOWE?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz witrynę biznesową, e-sklep czy blog hobbystyczny, media społecznościowe mogą pomóc zwiększyć ruch na stronie. Jak o to zadbać? Poznaj nasze cztery wskazówki.

Czytaj więcej

Stopy procentowe bliskie zera. Co to oznacza dla klientów banków?

Jednymi ze skutków obniżki stóp procentowych są coraz niższe oprocentowania lokat oraz wzrost dodatkowych opłat za obsługę kredytów. Historia nie pamięta tak niskich wskaźników a klienci muszą oswoić się z nową rzeczywistością. Kolejna, trzecia z rzędu obniżka stóp procentowych, zaskoczyła ekspertów. Stopa referencyjna NBP znajduje się obecnie na poziomie 0,1%. Jeszcze nigdy nie odnotowano tak niskiego wskaźnika. Co to dokładnie oznacza dla osób, korzystających na z usług banków niemal każdego dnia?

Czytaj więcej

Jak to ponownie zorganizować? - czyli pocovidowa logistyka firmy

Kryzys, jaki dosięgnął polską i światową gospodarkę, niechlubnie zapisał się na kartach historii. Byliśmy jego świadkami. Na naszych oczach, w ciągu kilku dni, zamarło życie zawodowe i towarzyskie. Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa zostawaliśmy w domu, wychodziliśmy tylko po najpotrzebniejsze produkty i, kto musiał, do pracy. Większość obowiązków wykonywaliśmy z domu, zdalnie. Kina, galerie handlowe, place zabaw – były pustymi miejscami i przypominały niemalże relikty jakiejś innej, poprzedniej cywilizacji.

Czytaj więcej

5 rodzajów postów na Facebooku, które uwielbiają klienci

Większe zasięgi marki oraz dobry kontakt z klientami umożliwia firmom lepsze poznanie potrzeb odbiorców i optymalizowanie swojej oferty, oraz zwiększanie sprzedaży. Obecnie, to przede wszystkim media społecznościowe pozwalają na skuteczne budowanie świadomości marki na rynku oraz na budowanie relacji z klientami. Aby działania na firmowych profilach społecznościowych były skuteczne należy zadbać o publikowanie ciekawych treści, które podobają się odbiorcom. Powinny być inspirujące, rozrywkowe lub edukacyjne. Obserwatorzy marek i firm w Internecie, a tym samym, potencjalni klienci danych firm chętnie angażują się w komunikację, jeżeli zachęcimy ich odpowiednio przygotowanymi publikacjami.

Czytaj więcej