
Jak prowadzić skuteczny marketing firmy za mniej niż 1000 zł miesięcznie?
Ograniczony budżet, mała firma, początkujący start-up czy chwilowy kryzys finansowy w firmie nie oznacza braku możliwości prowadzenia efektywnych kampani i długoterminowych działań marketingowych. Marketing ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy. Zapewnia jej potrzebną widoczność i przyciąga docelowych odbiorców. Dlatego inwestycja w strategię i działania marketingowe jest niezbędna bez względu na wielkość i zamożność firmowego portfela. Bo w tym przypadku nie chodzi tylko o pieniądze. Sukces nie pojawi się bez inwestycji jaką jest własna ciężka praca. Mniejsze pieniądze na marketing i promocję oznaczają więcej własnego zaangażowania w ten obszar. Jednak w przypadku małego biznesu, początków firmy lub koniecznych cięć budżetowych ze względu m.in. na kryzys związany z COVID-19, zmiana strategii marketingowej na tańszą lecz bardziej czasochłonną może okazać się zbawienna dla kieszeni przedsiębiorcy oraz jego własnego rozwoju i kreatywności całego zespołu.