DLACZEGO REKLAMA NATYWNA TO KLUCZ DO SUKCESU?

Eksperci spekulują, że w 2021 roku przychody uzyskiwane przez reklamę natywną w Stanach Zjednoczonych będą stanowić około 70% całkowitych przychodów generowanych przez reklamę online. Inwestycje w taką formę promocji swojego biznesu rosną z roku na rok. Potwierdzają to liczne raporty branżowe. Info Magazyn Lubelski przyjrzał się zaletom i wadom reklamy natywnej i w tym artykule zebrał wszystkie najważniejsze informacje.

Czytaj więcej

DYWERSYFIKACJA, CZYLI JAK ZŁAPAĆ RÓWNOWAGĘ W KRYZYSIE

Mimo stopniowego odmrażania gospodarki wiele sektorów ucierpiało boleśnie z powodu wprowadzanych restrykcji, część z nich nadal jest pogrążona w kryzysie, wiele długo jeszcze będzie odczuwać skutki pandemii. A przecież sytuacja jeszcze się nie ustabilizowała. Można jedynie spekulować, co przyniesie jesień. Czy rzeczywiście spowolnienie w każdej branży jest nieuniknione? Czy każde przedsiębiorstwo poniesie w tym roku straty? Paradoksalnie kryzys to bardzo dobry moment na poprawę efektywności biznesu. Dobrą wskazówką dla firm na czas pandemii i recesji jest dywersyfikacja.

Czytaj więcej

Rynek nieruchomości po pandemii. Będzie wzrost cen czy zapaść?

W następstwie pandemii koronawirusa ucierpiało wiele branż, w tym sektor handlu nieruchomościami. Jeszcze na początku roku ceny mieszkań utrzymywały się na wysokim poziomie, a co więcej eksperci nie oczekiwali znacznych spadków na rynku nieruchomości w kolejnych okresach. Tymczasem epidemia zmieniła nie tylko stronę popytową, ale także podażową. Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie?

Czytaj więcej

Jak to ponownie zorganizować? - czyli pocovidowa logistyka firmy

Kryzys, jaki dosięgnął polską i światową gospodarkę, niechlubnie zapisał się na kartach historii. Byliśmy jego świadkami. Na naszych oczach, w ciągu kilku dni, zamarło życie zawodowe i towarzyskie. Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa zostawaliśmy w domu, wychodziliśmy tylko po najpotrzebniejsze produkty i, kto musiał, do pracy. Większość obowiązków wykonywaliśmy z domu, zdalnie. Kina, galerie handlowe, place zabaw – były pustymi miejscami i przypominały niemalże relikty jakiejś innej, poprzedniej cywilizacji.

Czytaj więcej