W co inwestować, gdy rośnie inflacją?

Aktualna sytuacja doprowadziła do zachwiania światowej gospodarki. Ceny rosną, a kolejne kraje borykają się ze wzrastającą inflacją. W Polsce poziom inflacji w styczniu przekroczył próg 9% (co określane jest jako miłe zaskoczenie, gdyż spodziewano się dwucyfrowego stopnia procentowego inflacji). W następstwie zachodzących zmian, przy niekorzystnych warunkach lokat oferowanych przez banki, wiele osób zastanawia się nad możliwościami bezpiecznego ulokowaniem swojego kapitału. Poniżej przedstawiamy kilka godnych rozważenia rozwiązań.

Czytaj więcej

WIERZYMY W MOC TEKTURY

Nie ma rzeczy, której by z niej nie zrobili. Są to zarówno opakowania tekturowe i papierowe, jak również pudełka kartonowe, ale przede wszystkim pudła z tektur ciężkich, palety tekturowe, oktabiny, skrzynie tekturowe, elementy stabilizujące, przekładki, kątowniki, kratownice, kontenery. A i tak to nie wszystko z ich oferty!

Ale wszystko „szyją na miarę”, na indywidualne zapotrzebowanie Klienta.

Czytaj więcej

„JEZIORO ŁABĘDZIE” ZAGOŚCI W LUBLINIE!

Wszyscy fani najpiękniejszego spektaklu baletowego świata – Jezioro Łabędzie będą mogli go zobaczyć na żywo w Lublinie. Już 9 kwietnia na scenie w Centrum Spotkania Kultur zaprezentuje się Polski Balet Królewski. PBK to jeden z najlepszych zespołów baletowych w Europie.

Czytaj więcej

Skuteczny marketing w małej firmie jak wykorzystać możliwości?

Marketing to podstawa każdej, nawet małej firmy. Właściwie ukierunkowane działania reklamowe pozwalają dotrzeć skutecznie do grona potencjalnych klientów oraz zwiększyć zyski i rozpoznawalność. Współcześnie tradycyjne formy reklamy zostały wyparte praktycznie całkowicie przez marketing internetowy. Daje to wiele możliwości, gdyż w ten sposób można skierować swoją ofertę do klientów zamieszkujących w zupełnie innej części kraju czy świata. Do tego, aby takie działania były skuteczne konieczne jest odpowiednie przygotowanie się do nich. Właściciele małych firm powinni więc poznać skuteczne sposoby na to, jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Czytaj więcej