JAK DBAĆ O IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ FIRMY?

Identyfikacja wizualna firmy to bardzo ważny element, który odróżnia nasze przedsiębiorstwo na rynku od konkurencji. Właściwie prowadzona budzi pozytywne skojarzenia i opinie wśród klientów. Marki, które są rozpoznawalne na świecie, posiadają całe zespoły ludzi pracujących nad pozytywnym odbiorem firmy w świadomości klientów. Wszystko, czym firma chwali się na rynku: logo, hasło, kolorystyka, misja - musi być ze sobą spójne. Co sprawia, że widząc produkty Apple, Mercedes lub Hugo Boss - kojarzymy je z prestiżem, modą, świetną jakością wykonania, stylem życia na wysokim poziomie? Świetnie zaplanowana identyfikacja wizualna firmy.

Czytaj więcej

RECENZJA KSIĄŻKI: POKOLENIE ZŁOTYCH RENTIERÓW

Koniec roku, to jak wiadomo, czas wszelkich podsumowań i „bilansów” życia. Szczególnie sfera finansów osobistych, a może bardziej zarządzania aktywami rodzinnymi, jest przestrzenią, nad którą warto się w tym czasie szczególnie zastanowić.

Czytaj więcej

Wspólnota Przyjaciele Oblubieńca

Za nami święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok. Te wydarzenia chcieliśmy przeżywać razem. Razem to znaczy we wspólnocie. Oprócz rodziny, która jest nasza naturalną wspólnotą, jesteśmy członkami innych zgromadzeń. Jednym z nich jest Wspólnota Przyjaciół Oblubieńca, która gromadzi katolików wszystkich stanów – świeckich, żyjących w małżeństwach lub samotnie, kleryków, braci i sióstr konsekrowanych oraz księży. Nasz Magazyn zainteresował się tą Wspólnotą i postanowił bliżej poznać historię i funkcjonowanie.

Czytaj więcej

II BIZNESOWE SPOTKANIE NOWOROCZNE

W dniu 31 stycznia w Hotelu Hampton by Hilton Lublin odbyło się II Biznesowe Spotkanie Noworoczne. Wydarzenie zostało objęte Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Lublin.

Czytaj więcej