
JAK WYCENIĆ SWÓJ PRODUKT LUB USŁUGĘ?
Narzucanie wysokich cen odstraszy klientów, a zbyt niska marża sprawi, że biznes może stać się nieopłacalny. Jak zatem dobrze wycenić swoje produkty i usługi?
Narzucanie wysokich cen odstraszy klientów, a zbyt niska marża sprawi, że biznes może stać się nieopłacalny. Jak zatem dobrze wycenić swoje produkty i usługi?
Marki własne (oparte na zasadach White/Private Label) zyskują coraz większą popularność. Nie są już tylko domeną dużych dyskontów spożywczych, a ich cena i jakość stały się różnorodne: firmy wyróżniają w swoich markach własnych linie premium lub eko, podążając za potrzebami klientów. Nie koniecznie to co kryje sie pod marką własną np. dużego sklepu budowlanego lub drogerii, musi być gorszej jakości lub kusić bardzo konkurencyjną ceną. Na system White Labels decydują się też drobniejsze biznesy. Na czym dokładnie polega idea tzw. White Label i jak na tym zarobić?
Internet to jedyne takie miejsce na świecie, które ewoluuje w niewyobrażalnym tempie, jest elastyczne, wieloaspektowe i daje ogromne możliwości dla rozwoju, edukacji czy biznesu. Jeszcze 15 lat temu było to miejsce do opublikowania wizytówki swojej firmy, a dziś stało się barwnym, globalnym forum z milionami ofert, pytań i odpowiedzi. Tą potęgę wykorzystuje oczywiście biznes. Konsumenci, którzy oceniają zakupione produkty i usługi, dzieląc się swoimi doświadczeniami, dają rekomendacje traktowane przez innych autentycznie (i słusznie).
Film Proxima w reżyserii Alice Winocour, to emocjonująca opowieść o rozdarciu między pasją, pracą i niebem, a codziennym życiem. Rolę główną, astronautyki wybranej do załogi rocznej misji kosmicznej o nazwie „Proxima”, fenomenalnie kreuje Eva Green. Codzienność bohaterki to treningi i nieustanne udowadnianie męskiej części załogi swoich kompetencji, a z drugiej strony samotne wychowywanie 7-letniej Stelli.