PERFEKCJONIZM POD KONTROLĄ

Perfekcjonizm brzmi dumnie, jednak istnieje cienka granica, między zdrowym dążeniem do ulepszenia swoich działań, wyrobów czy zachowań, a obsesyjnym perfekcjonizmem, który może mieć negatywne skutki psychiczne, fizyczne oraz emocjonalne i społeczne. Radzenie sobie z perfekcjonizmem własnym i cudzym, ułatwi zrozumienie tej trudnej i wieloaspektowej cechy.

Czytaj więcej

JAK WYCENIĆ SWÓJ PRODUKT LUB USŁUGĘ?

Narzucanie wysokich cen odstraszy klientów, a zbyt niska marża sprawi, że biznes może stać się nieopłacalny. Jak zatem dobrze wycenić swoje produkty i usługi?

Czytaj więcej

WHITE LABEL NIE TYLKO DLA DUŻYCH SIECIÓWEK

Marki własne (oparte na zasadach White/Private Label) zyskują coraz większą popularność. Nie są już tylko domeną dużych dyskontów spożywczych, a ich cena i jakość stały się różnorodne: firmy wyróżniają w swoich markach własnych linie premium lub eko, podążając za potrzebami klientów. Nie koniecznie to co kryje sie pod marką własną np. dużego sklepu budowlanego lub drogerii, musi być gorszej jakości lub kusić bardzo konkurencyjną ceną. Na system White Labels decydują się też drobniejsze biznesy. Na czym dokładnie polega idea tzw. White Label i jak na tym zarobić?

Czytaj więcej

ZNACZENIE OPINII KLIENTÓW W BIZNESIE

Internet to jedyne takie miejsce na świecie, które ewoluuje w niewyobrażalnym tempie, jest elastyczne, wieloaspektowe i daje ogromne możliwości dla rozwoju, edukacji czy biznesu. Jeszcze 15 lat temu było to miejsce do opublikowania wizytówki swojej firmy, a dziś stało się barwnym, globalnym forum z milionami ofert, pytań i odpowiedzi. Tą potęgę wykorzystuje oczywiście biznes. Konsumenci, którzy oceniają zakupione produkty i usługi, dzieląc się swoimi doświadczeniami, dają rekomendacje traktowane przez innych autentycznie (i słusznie).

Czytaj więcej