RECENZJA FILMU: PROXIMA

Film Proxima w reżyserii Alice Winocour, to emocjonująca opowieść o rozdarciu między pasją, pracą i niebem, a codziennym życiem. Rolę główną, astronautyki wybranej do załogi rocznej misji kosmicznej o nazwie „Proxima”, fenomenalnie kreuje Eva Green. Codzienność bohaterki to treningi i nieustanne udowadnianie męskiej części załogi swoich kompetencji, a z drugiej strony samotne wychowywanie 7-letniej Stelli.

Czytaj więcej

TRZY TRENDY MARKETINGOWE W 2020 ROKU

Trendy i kierunki marketingowe w 2020 roku nie odbiegają od tego, co już zostało zapoczątkowane. Kładą jednak mocny nacisk na rozwój tych ścieżek oraz nieustanne podążanie za klientem. Mówiąc krótko: więcej treści merytorycznych i wizualnych, poznawanie klienta, budowanie relacji, aktualizowanie swoich cyfrowych kanałów, tak, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Specjaliści wciąż przekonują, że to stawianie człowieka w centrum wszelkich działań jest drogą do sukcesu, do wywierania wpływu na to co ważne, do zdobycia zaufania. Jakie narzędzia marketingowe mogą pomóc w osiąganiu tych celów?

Czytaj więcej

RĘKODZIEŁO - JAK TO SPRZEDAĆ?

Wyroby rękodzielnicze stanowią duży procent dostępnego na rynku towaru. W ciągu ostatnich 10 lat, produkty handmade wracają do łask i zyskują na popularności. Ludzie chcą nie tylko wspierać małe społeczności, lokalnych twórców, i ich talenty, ale także zależy im na wysokiej jakości produktach, unikalnych i niepowtarzalnych. Dlatego rękodzielnicy i sieciówki nie muszą rywalizować ze sobą o klientów. Każda branża ma swoich odbiorców, trzeba tylko umieć do nich trafić. Wydaje się, że w sklepach internetowych konkurencja jest bardziej wpływowa, dlatego ważne jest, aby zrobić wszystko co nie tylko wpłynie na widoczność małej marki, ale także pokaże jej ofertę z najlepszej strony. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Czytaj więcej

MIEJSCE PRACY - INTERNET. ZAWÓD - TWÓRCA?

Wiele zawodów przeszło już do historii, inne zajęły ich miejsce lub powstały nowe potrzeby wśród ludzi, a specjaliści, o których nie śniło nam się 20 lat temu, mogą je teraz spełniać. To niekończący się proces. Za kolejne 15 czy 30 lat, świat rynku pracy będzie zupełnie inny niż dzisiaj. Zmianę można mocno obserwować, dzięki temu, że wiele branż przeniosło się do świata online, ale także, w tym internetowym świecie, zaczęły kreować się i ewoluować nowe formy działalności zarobkowej. Nie chodzi o zawody, które przeniosły się do sieci, jak np. asystentki, marketingowcy, projektanci, prawnicy i księgowi, tylko o nowe, często unikalne rodzaje usług. Oferują je osoby, tworzące różnego rodzaju materiały i zajmujące się ich dystrybucją oraz promocją. Tacy wszechstronni twórcy internetowi.

Czytaj więcej