SEZONOWOŚĆ W BIZNESIE JAK SOBIE RADZIĆ ZE SŁABSZYMI OKRESAMI SPRZEDAŻY?

W zależności od rodzaju prowadzonego przedsiębiorstwa wcześniej czy później każda firma natrafia na słabszy okres lub kryzys. Wynika to z sezonowości biznesu, nieprzewidzianych sytuacji obciążającej budżet czy również czynników zewnętrznych, jak gospodarcze i ekonomiczne zawirowania na rynkach lokalnych i ogólnoświatowych. Takie sytuacje są tymczasowe i nie należy poddawać się bez walki. Wbrew pozorom, jest to okres, który można odwrócić na korzyść firmy. W Jaki sposób?

Czytaj więcej

Jak wykonywać efektowne i skuteczne telefony? 7 porad jak rozmawiać przez telefon z potencjalnym klientem.

Jako właściciel firmy możesz, a często tez musisz wykonywać połączenia telefoniczne do obecnych, jak i potencjalnych klientów. Umówione spotkanie, uzyskanie pozwolenia na przesłanie oferty i ponowny kontakt, a nawet wstępnie zadeklarowana chęć realizacji transakcji to sukces efektownej rozmowy telefonicznej. Czas przedsiębiorcy jest cenny, dlatego nie trać go na bezskuteczne rozmowy. Przyciągnij nowych klientów i rozwijaj firmę, korzystając z poniższych wskazówek.

Czytaj więcej

Ogólnopolski sukces w lubelskim stylu. „CALDO- IZOLACJA Lublin”

Grupa CALDO- IZOLACJA to największy w Polsce dystrybutor izolacji technicznych, systemów zamocowań, biernych systemów przeciwpożarowych oraz systemów wentylacyjnych . Posiadają w swojej ofercie produkty wiodących producentów izolacji technicznych (Rockwool, Isover, Paroc) oraz systemów zamocowań instalacji (Niczuk, Walraven), a także systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych (Promat). Wśród referencji mają współpracę z firmami realizującymi prace budowlane przy projekcie budynku Urzędu Marszałkowskiego i Lubelskiego Centrum Konferencyjnego czy chociażby budowy Centrum Spotkania Kultur. Od 25 lat na polskim rynku. Odział Caldo Lublin działa od 14 lat i wciąż się rozwija.

Czytaj więcej

OUTSOURCING ROŚNIE W SIŁĘ-JAK WYKORZYSTAĆ GO WE WŁASNEJ FIRMIE?

Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.” Stwierdził Henry Ford już w 1923 roku i można powiedzieć, że była to pierwsza znana nam definicja outsourcingu. Samo pojęcie „outsourcing” pojawiło się jako strategia biznesowa 50 lat później, kiedy brytyjski przemysł motoryzacyjny kupował przygotowywane w Niemczech projekty. Obecnie, po blisko 100 latach od przemyśleń Forda, świat biznesu nie wyobraża sobie funkcjonowania bez tej metody.

Czytaj więcej