Ogólnopolski sukces w lubelskim stylu. „CALDO- IZOLACJA Lublin”
Grupa CALDO- IZOLACJA to największy w Polsce dystrybutor izolacji technicznych, systemów zamocowań, biernych systemów przeciwpożarowych oraz systemów wentylacyjnych . Posiadają w swojej ofercie produkty wiodących producentów izolacji technicznych (Rockwool, Isover, Paroc) oraz systemów zamocowań instalacji (Niczuk, Walraven), a także systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych (Promat). Wśród referencji mają współpracę z firmami realizującymi prace budowlane przy projekcie budynku Urzędu Marszałkowskiego i Lubelskiego Centrum Konferencyjnego czy chociażby budowy Centrum Spotkania Kultur. Od 25 lat na polskim rynku. Odział Caldo Lublin działa od 14 lat i wciąż się rozwija.
Pod nazwą Saldo - Izolacja Lublin kryją się 3 oddziały: Lublin, Radom i Białystok. Firma planuje otworzyć kolejny oddział na północy Lubelszczyzny w okolicach Siedlec. W planach jest też postawienie tam magazynu. Saldo - Izolacja Lublin inwestuje wciąż w powierzchnie magazynową oraz powierzchnię biurową, ponieważ pracy oraz pracowników z roku na rok jest coraz więcej. Obecnie w Caldo Lublin sp. z o.o. pracują 32 osoby. Firma nie stoi w miejscu, ale wciąż się rozwija. Potrzebuje nowych pracowników, aby móc jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów. Nowi pracownicy powinni być otwarci, kreatywni, potrafiący pracować w zespole. Ludzie myślący egoistycznie nie pasują do filozofii tej branży. Wszyscy, którzy mają motywację i chęć do pracy, z pewnością odnajdą się w tym przedsiębiorstwie. Jestem otwarty na nowe aplikacje osób chętnych do pracy w naszej firmie. Dostaję dużo CV i listów motywacyjnych od ludzi, którzy chcą pracować razem z nami. To mnie bardzo cieszy - mówi Konrad Misiak, Regionalny Dyrektor Handlowy. To świadczy o tym, że Caldo - Izolacja jest znaną marką na rynku lubelskim i ogólnopolskim - dodaje.
Atmosfera panująca w firmie jest bardzo przyjazna i rodzinna. Pracownicy czują, że są potrzebni. Są doceniani za pracę i wkład w rozwój firmy. Pomimo tego, że Grupa Caldo -Izolacja posiada 12 oddziałów w całej Polsce i zatrudnia 200 pracowników, nie można powiedzieć o niej, że jest to typowa korporacja, w której pracownik jest tylko trybikiem w wielkiej machinie. W Caldo - Izolacja każdy pracownik jest dostrzeżony i odpowiednio gratyfikowany za swoją pracę. Spokojna atmosfera w firmie pomaga skupić się na obowiązkach i rozwijać swoje umiejętności. Ponadto pracownicy spotykają po godzinach pracy prywatnie i nie jest to inicjatywa firmy. Pozytywne relacje z pracy pracownicy chcą podtrzymywać także w życiu prywatnym. Odbywają się też spotkania firmowe. W lipcu każdego roku firma organizuje specjalne eventy takie jak na przykład spotkanie przy grillu w siedzibie firmy lub przy wyciągu Wake Park - narty wodne nad Zalewem Zemborzyckim. Oprócz spotkań pracowników o przyjazną atmosferę w firmie dba zarząd firmy w osobach prezesa Grzegorza Kowalika oraz wiceprezesa Ryszarda Barańskiego.
Dostępność materiałów z naszej oferty to nasz wielki atut, który wyróżnia nas na tle innych firm z branży - mówi pan Konrad. W związku z tym pracujemy nad ciągłym powiększaniem powierzchni magazynowej oraz infrastruktury logistycznej, zwłaszcza że wzbogaciliśmy naszą ofertę o wentylację i rekuperację - dodaje. Firma Caldo -Izolacja inwestuje w rozwój, zarówno pracowników jak również samego biura i magazynów, a to wszystko przy jednoczesnym dbaniu o otaczającą zieleń.
Caldo- Izolacja stara się jak najlepiej dotrzeć do swoich klientów. Świadczy o tym chociażby uruchomienie strony internetowej czy utworzenie kanału w internetowym serwisie Youtube (CaldoTV), gdzie firma pokazuje, jak pracownicy się szkolą, jak się wspólnie integrują. Dzięki temu klient – przyszły pracownik/ odbiorca – może poznać filozofię firmy, jej sposób funkcjonowania.
Caldo- Izolacja Lublin pozyskuje swoich klientów głównie przez działania B2B, polegające na rozmowach i spotkaniach handlowców z klientami. Kolejnym kanałem dotarcia jest strona internetowa, która w obecnej formie funkcjonuje już 5 lat. Na stronie internetowej (http://www.caldo-izolacja.pl) znajduje się Portfolio, czyli tzw. oferta firmy. Warto podkreślić, że klientem ostatecznym są firmy instalacyjne i wykonawcze, deweloperzy, firmy izolerskie, jednostki przemysłowe. Nie reklamują się zatem „ na mieście”, ponieważ nie mają takiej potrzeby. Ich klientem nie jest przysłowiowy „Kowalski”, tylko firmy. Ponadto ważnym sposobem reklamy są polecenia i pozytywne opinie ludzi, z którymi dotychczas współpracowało Caldo- Izolacja Lublin.