NIE MASZ POMYSŁU NA REKLAMĘ? ZAJRZYJ DO KALENDARZA!

Okazuje się, że w każdym dniu obchodzimy bardziej lub mniej ważne święto. Elastyczny i podążający za trendami marketing może czerpać garściami nawet z tych najbardziej nietypowych rocznic. Ludzie lubią celebrować, a atrakcyjne wydaje się im wszystko, co charyzmatyczne i zaskakujące. Dlatego warto wykorzystywać różnorodne okazje to pokazywania konsumentom swojej pomysłowości i budowania w nich pozytywnych skojarzeń z naszą marką.

Czytaj więcej

JAK I KIEDY WARTO PRZEPROWADZIĆ BADANIA RYNKU?

Większość dobrych produktów i usług, z których korzystamy, jako konsumenci miała swój początek w badaniach rynkowych. Zebrane dane o potencjalnych klientach, oraz konkurencji dają informacje o popycie i potrzebach danego rynku oraz są kluczowe podczas opracowywania planu promocji i sprzedaży towaru. Analiza rynku pod kątem własnej marki może pomóc lepiej zaplanować reklamę produktu lub usługi, a sam proces przeprowadzania badań rynkowych nie jest tak skomplikowany, jaki może się wydawać.

Czytaj więcej

5 sposób na pozyskanie nowego klienta

Klienci to siła napędowa każdej firmy. Mniejszy czy większy biznes, musi dbać o ich pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z nimi. To długotrwały proces, który wymaga budowania relacji, angażuje różne środki komunikacji i przekazu. My pokazujemy, w jakiś sposób postępować, aby łatwiej zdobywać klientów dla swoich firm. Pamiętaj jednak, że podążanie za klientem to niekończąca się praca.

Czytaj więcej

COACH BIZNESU - W CZYM MOŻE POMÓC

Dokładnie w taki sposób, w jaki coach personalny pomaga odkopać osobisty potencjał, odpowiedzieć na właściwe pytania i naprowadzić człowieka na właściwe tory, tak coach biznesu patrzy holistycznie na twoją pracę, zespół lub firmę i proponuje narzędzia, które będą bardziej wydajne i skuteczne.

Czytaj więcej