5 typów osobowości, którymi warto się otaczać w życiu i biznesie

Odnoszący sukcesy przedsiębiorcy otaczają się inspirującymi ludźmi. Ich postawa jest zaraźliwa i motywuje do działania. Nic nie popchnie cię do budowania czegoś nowego bardziej niż właściwi ludzie w twoim życiu. Uczymy się od innych, pomagamy sobie wzajemnie, wspieramy się, a nawet dla ludzi i dzięki nim prowadzimy swoje firmy. 

Czytaj więcej

Inwestowanie w diamenty?

Specyfika rynku

Inwestowanie jest dobrym sposobem na zabezpieczenie majątku i dodatkowy zarobek. Poza tradycyjnymi środkami można też sięgnąć po inwestycje alternatywne w surowce naturalne, a głównie metale szlachetne czy właśnie diamenty. Te ostatnie mogą być ważnym elementem w portfelu inwestora, choć jest to specyficzny segment, więc warto mieć świadomość w co lokuje się środki. Czym charakteryzuje się ten rynek?

Czytaj więcej

4 sposoby na wypromowanie biznesu lokalnie

Bez względu na to, czy prowadzisz lokalną firmę od lat i chciałbyś zyskać nowych klientów, odświeżyć wizerunek czy dopiero zaczynasz oferować usługi i sprzedawać produkty w swoim regionie, warto zaprzyjaźnić się z taktykami marketingowymi, dzięki którym dostosujesz swoje działania adekwatnie do czasów, potrzeb i oczekiwań klientów. Pamiętaj, żeby przede wszystkim nie działać po omacku. Przeanalizuj dostępne metody, zaplanuj je w czasie, stwórz strategię działania i bądź cierpliwy, a rezultaty sie pojawią. Przedstawiamy cztery fundamentalne metody promowanie swojej marki lokalnie.

Czytaj więcej

REBRANDING TO NATURALNY PROCES W BIZNESIE

Zanim wyjaśnimy Wam pojęcie rebrandingu i przedstawimy sposoby wdrożenia go w swojej firmie, najpierw chcemy wyjaśnić pojęcie brandingu. Czytaliście już o nim, po części, w poprzednim wydaniu Magazynu, w artykule o identyfikacji wizualnej. Branding to podstawowe zadanie każdej firmy – zarówno nowej, jak i tej z kilkunastoletnim stażem na rynku. Zależnie od doświadczenia, każda firma używa innych narzędzi do jego wdrażania.

Czytaj więcej