III FORUM SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU

25 września odbyło się III Forum Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, kolejna konferencja Lubelskiego Klubu Biznesu, która przyjęła formę hybrydy. Dzięki środkom masowego przekazu, mogli być z nami ludzie z całej Polski zainteresowani tematyką CSR. Lubelski Klub Biznesu jako prekursor konferencji hybrydowych na terenie Lublina po raz kolejny pokazał możliwości jakie niesie za sobą taka forma: 7 prelegentów występowało na scenie Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, 4 połączyło się z nami zdalnie poprzez platformę ZOOM, 35 osób było z nami tego dnia na sali konferencyjnej i 5 razy tyle przed ekranem komputera, tabletu czy smartfona.

Czytaj więcej

Jaki będziemy płacić podatek od najmu w 2020 roku?

Każdego roku właściciele wynajmowanych mieszkań muszą podjąć kilka decyzji związanych z rozliczaniem najmu przez następne 12 miesięcy. Chodzi między innymi o wybranie formy rozliczania, trybu płacenia zaliczek oraz sposobu opodatkowania całości przychodu wyłącznie przez jednego ze współmałżonków.

Czytaj więcej

Potrzeba optymalizacji kampanii online

Wdrożenie kampanii marketingowej online wymaga przemyślenia, inwestycji finansowej oraz czasu. A kiedy reklamy i cała procedura ruszy w końcu do sieci nie możemy doczekać się efektów. Jak jednak sprawdzić, czy nasze wysiłki nie idą na marne? Warto zaplanować sposoby mierzenia skuteczności kampanii jeszcze na etapie jej projektowania. Podpowiadamy jakie kroki podjąć, aby kampania marketingowa online przyniosła sukces.

Czytaj więcej

Jak z sukcesem wprowadzić firmę do internetu miniporadnik dla firm

Dobrze wiemy, że w poszukiwaniu informacji, pierwszym wyborem jest internet. Nie ma znaczenia, czy szukamy komfortowego SPA na weekend, dobrej restauracji, najnowszej kolekcji garniturów czy informacji o pogodzie, rozkładzie jazdy lub inspiracji na prezent dla przyjaciół. Badania pokazują, że 90% użytkowników sięga po urządzenie z dostępem do internetu. A telefon do sąsiada, użycie tradycyjnej mapy czy wyjście w miasto to wybór zaledwie 10% ankietowanych. Najczęściej korzystamy z wyszukiwarki lub mediów społecznościowych. Co sprawdzamy? Kto, gdzie i w jaki sposób może nam pomóc. Gdzie jest restauracja? Jakie ma menu? W jakich godzinach jest czynna? Czy trzeba dokonać rezerwacji? W zestawieniu z tą wiedzą wniosek, że jeśli twojej firmy nie ma w internecie tracisz możliwości rozwoju, pieniądze i klientów, ma mocne uzasadnienie. Z naszym mini poradnikiem przekonasz się, jakie zalety dla firmy niesie obecność w internecie oraz jak postawić pierwsze kroki online.

Czytaj więcej