ELASTYCZNY CZAS PRACY TO UKŁON W STRONĘ PRACOWNIKA

Większość z nas przyzwyczajona jest do 8-godzinnego dnia pracy. Przychodzimy do naszej firmy na wyznaczoną z góry godzinę, wykonujemy swoje obowiązki i o określonej godzinie wychodzimy z pracy. Tak dzień w dzień. A przecież w ciągu tygodnia zdarzają się dni, kiedy musimy załatwić różne urzędowo-zdrowotne sprawy: wyrobić nowy dowód, złożyć zeznanie podatkowe albo pójść do sprawdzonego dentysty, który również przyjmuje tylko w określonych godzinach. Właśnie dlatego coraz więcej firm wprowadza elastyczne godziny pracy, aby wyjść naprzeciw potrzebom pracownika, który nie zawsze może być o 7 rano w pracy. Są dni, kiedy musi przyjść na 8 i może zostać do 16.

Czytaj więcej

Jakie powinny być świąteczne e-maile marketingowe?

Świąteczny marketing e-mailowy to doskonały sposób na zbudowanie zainteresowania wokół swojej marki i pomoc w uzyskaniu atrakcyjnego przychodu. Jak wyróżnić świąteczne e-maile marketingowe spośród tysięcy ofert innych firm?

Czytaj więcej

 Pułapki giełdowe po pandemii? W co warto inwestować po pandemii?

Posiadanie oszczędności z pewnością przydaje się w trudnych momentach życiowych i znacznie ułatwia poradzenie sobie z konsekwencjami różnych życiowych niespodzianek takich jak np. utrata pracy, czy choroba. Wprowadzenie stanu pandemii i odcięcie części osób od źródła dochodu sprawiło, że ludzie zaczęli nie tylko bardziej doceniać i rozumieć sens oszczędzania, ale jednocześnie obawiać się o utratę zgromadzonych środków. Zobaczmy, w co warto inwestować po pandemii?

Czytaj więcej

DLACZEGO WARTO DELEGOWAĆ KAMPANIE MARKETINGOWE?

Kampanie marketingowe mogą być większe lub mniejsze, długo lub krótkoterminowe, wykorzystywać rozmaite środki komunikacji i dotarcia do klienta i posiadać różnorodne cele. Jedną z pierwszych rzeczy, o którą należy zadbać, w przypadku skutecznej kampanii jest jej zaplanowanie. Działanie w ciemno poprzez wykupienie kilku reklam tu, kilku działań tam jest nie tylko niemiarodajne, ale także ryzykowne. Na sukces kampanii marketingowej składa się wiele czynników. Od planu, przez wybór kanałów komunikacji i ich formę, przygotowanie contentu (e-maile, landing page, skrypty rozmów, grafiki, teksty, planowanie publikacji i wiele innych) oraz realizacja, bieżąca analiza i optymalizacja skuteczności. Kampania jest ogromnym projektem, a jeżeli nie posiadasz dużego zespołu marketingowego, lepiej zainwestować w zewnętrzną współpracę z profesjonalistami.

Czytaj więcej