Jak wyglądają techniczne perspektywy dla złota i srebra w najbliższym czasie?

Wielu z nas zastanawia się na tym, jak z technicznego punktu widzenia wyglądają aktualne perspektywy dla złota i srebra na najbliższe tygodnie i miesiące, a zwłaszcza czy niebawem nadejdzie odpowiedni czas na zakupy lub sprzedaż tych kruszców. Warto zatem sprawdzić, czy opłaca się zainwestować w złoto lub srebro w oparciu o najnowsze rynkowy prognozy. 

Czytaj więcej

Reklama behawioralna. Jak wykorzystać wiedzę o psychologii w marketingu

Każdy reklamodawca i marketer chce wiedzieć, co motywuje jego klientów. Dlaczego wybierają jedne produkty, a nie inne i jak możesz sprawić, by kupili je u Ciebie zamiast w innej firmie? Odpowiedzi leżą w psychologii marketingu i coraz bardziej popularnej psychologii behawioralnej. Jak wykorzystać tę dziedzinę wiedzy o człowieku, aby zrozumieć zachowania klienta i lepiej odpowiadać na jego potrzeby?

Czytaj więcej

70:20:10 TE LICZBY PRZYNIOSĄ CI SUKCES!

I wcale nie chodzi o najbliższe losowanie totolotka, ani o idealne proporcje ciała, które pomogą zostać światowej sławy modelką. Chodzi tu o model zdobywania wiedzy. A to w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Stanie w miejscu nie jest dobrze postrzegane, a chęć rozwoju i zdobywania nowych kwalifikacji ubogaca nas w oczach pracodawców. W związku z tym szkolenia i kursy to coś, co interesuje każdego z nas. Jak efektywnie zdobywać nową wiedzę? Tylko z modelem 70:20:10. Czym jest? Jak się go stosuje? O tym w dalszej części artykułu.

Czytaj więcej

SMS marketing - wady i zalety

Ponieważ wiele firm planuje wypróbować marketing wiadomości tekstowych, możesz się zastanawiać, czy ty też powinieneś. SMS marketing jest specyficzną formą marketingu, ze względu na konieczność ograniczenia przekazu do zwięzłej informacji. Niesie jednak za sobą wiele zalet, a firmy coraz chętniej sięgają po ten środek komunikacji z klientem w kampaniach marketingowych i nie tylko. Jakie korzyści wynikają ze stosowania SMS marketingu? W tym artykule przedstawiamy trzy mocne benefity dla firm, które stosują SMS marketing oraz wyzwania związane z tą strategią komunikacji. Przekonaj się, czy ta metoda sprawdzi się dla Twojej marki.

Czytaj więcej