ELEVATOR PITCH PRZEKONAJ I NIE ZANUDŹ

Umawiasz się na wizytę do stomatologa. Przyjeżdżasz na miejsce – to duży, wielopiętrowy budynek. Gabinet stomatologiczny znajduje się na 3 piętrze. Wchodzisz do windy, wciskasz przycisk i wtedy do środka wchodzi Twój dawno niewidziany znajomy ze szkoły. Okazuje się, że on jedzie piętro wyżej, pracuje w tym budynku. Masz dosłownie kilka sekund, aby opowiedzieć mu, czym się w życiu zajmujesz, jak radzą sobie Twoje dzieci i gdzie byłeś na wakacjach. W jaki sposób mu to opowiesz? A jeśli tyle czasu miałbyś na opowiedzenie o ważnym projekcie firmy lub innej realizacji? Tym właśnie jest elevator pitch – to krótka prezentacja dotycząca produktu, pomysłu lub innego projektu firmowego. Jak w kilku zdaniach opowiedzieć o firmie, a przede wszystkim wzbudzić u słuchacza emocje? Dowiesz się tego z naszego artykułu!

Czytaj więcej

Pracodawcy mają coraz większe problemy ze znalezieniem pracowników?

Stopa bezrobocia jest wyższa niż przed pandemią, a mimo to, coraz trudniej o zatrudnienie pracownika z odpowiednimi kwalifikacjami. Według danych Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej wynika, że bezrobocie w sierpniu bieżącego roku utrzymywało się na poziomie lipca, czyli wynosiło 5,8%. Warto podkreślić, że w powiatowych urzędach pracy zarejestrowanych było 961,8 tys. osób bezrobotnych, czyli 13,1 tys. mniej, niż w miesiącu poprzednim, mimo tego, pracodawcy nadal mają problem ze znalezieniem odpowiednio wykształconych i wykwalifikowanych pracowników.

Czytaj więcej

Inwestowanie dla najmłodszych, czyli jak stworzyć własny program systematycznego oszczędzania swojemu dziecku

Wszyscy rodzice doskonale zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania pieniędzy na przyszłość swojego dziecka. Zakup mieszkania, wyjazd na studia, nauka w szkole zagranicą – to tylko przykłady, dlaczego warto oszczędzać. Jak stworzyć własny program inwestycyjny dla swojego dziecka, tak aby był on efektywny i przynosił oczekiwane profity?

Czytaj więcej

Czy to koniec dominacji CD Projekt na giełdzie?

CD Projekt od lat nazywane jest polskim gigantem branży gier komputerowych, jednak po sukcesie jakim była seria gier Wiedźmin nadszedł czas na porażkę. Właśnie nią stała się gra Cyberpunk 2077, zapowiedziana już w 2013 swoją premierę miała końcem roku 2020. Po hucznej zapowiedzi gracze rozczarowali się ilością błędów w grze. Fakt ten przeniósł się bezpośrednio na sprzedaż gry. Nie powinno więc dziwić, że akcje firmy spadły w dół, jednak chyba nikt nie przypuszczał jak gwałtowny będzie to spadek, w porównaniu do lat poprzednich jest to regres o 60%. Czy oznacza to definitywny koniec CD Projekt? Czy firma zostanie zniszczona przez nieudaną premierę?

Czytaj więcej