OUTSOURCING ROŚNIE W SIŁĘ-JAK WYKORZYSTAĆ GO WE WŁASNEJ FIRMIE?

Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.” Stwierdził Henry Ford już w 1923 roku i można powiedzieć, że była to pierwsza znana nam definicja outsourcingu. Samo pojęcie „outsourcing” pojawiło się jako strategia biznesowa 50 lat później, kiedy brytyjski przemysł motoryzacyjny kupował przygotowywane w Niemczech projekty. Obecnie, po blisko 100 latach od przemyśleń Forda, świat biznesu nie wyobraża sobie funkcjonowania bez tej metody.

Czytaj więcej

NIE MASZ POMYSŁU NA REKLAMĘ? ZAJRZYJ DO KALENDARZA!

Okazuje się, że w każdym dniu obchodzimy bardziej lub mniej ważne święto. Elastyczny i podążający za trendami marketing może czerpać garściami nawet z tych najbardziej nietypowych rocznic. Ludzie lubią celebrować, a atrakcyjne wydaje się im wszystko, co charyzmatyczne i zaskakujące. Dlatego warto wykorzystywać różnorodne okazje to pokazywania konsumentom swojej pomysłowości i budowania w nich pozytywnych skojarzeń z naszą marką.

Czytaj więcej

7 POMYSŁÓW NA WYEKSPONOWANIE SWOJEJ MARKI W 30 DNI

Kiedy firma dryfuje na falach stagnacji, warto zmienić kurs, aby w krótkim czasie rozwinąć żagle i poszerzyć horyzonty. Intensywna praca pomoże zdobyć nowych klientów, odświeżyć wizerunek i zwiększyć sprzedaż. Poznaj metody, które możesz zastosować w krótkim czasie.

Czytaj więcej

MENTORING W BIZNESIE

Mentoring w biznesie to dość nowe pojęcie. Dziedzina, która funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, wyewoluowała z tradycyjnego schematu: nauczyciel – uczeń. Samo słowo "mentor" ma swoje korzenie w mitologii greckiej. Dzisiaj mentoring biznesowy stawia w pozycji nauczyciela doświadczonego przedsiębiorcę np. menadżera, a w pozycji ucznia osobę, która stawia pierwsze kroki jako biznesmen lub pragnie poszerzyć branżowe horyzonty i wnieść swoją firmę na wyższy poziom.

Czytaj więcej