Carrefour Market- więcej niż sklep

Co sprawia, że Carrefour Market jest czymś więcej niż tylko supermarketem? Na tą odpowiedź składa się wiele czynników. Przede wszystkim stanowi o tym bardzo bogaty asortyment. Klient ma do wyboru pełną gamę towarów i artykułów spożywczych- wędlin, nabiału, alkoholi, czy produktów ze zdrowej półki BIO i EKO, które są wysokiej jakości. Dodatkową wartością wyróżniającą ten supermarket na tle konkurencji są pracownicy, którzy tworzą jego atmosferę. Każda osoba zatrudniona w sklepie służy fachową pomocą klientowi, który potrzebuje pomocy podczas wyboru odpowiedniego produktu. Dzieje się tak, ponieważ pracownicy przechodzą wszelkiego rodzaju szkolenia mające na celu poprawić ich umiejętności obsługi klienta i wiedzę o sprzedawanym produkcie. „Pracownicy są ambasadorami naszej firmy. To oni mają bezpośredni kontakt z klientem”- mówi Bożena Kulik, kierownik Carrefour Market, która stoi na czele doskonale współpracującego zespołu.

Czytaj więcej

Czym jest Brainwriting?

Brainwriting to mało popularna nazwa. Najprościej mówiąc, jest to jedna z technik burzy mózgów, czyli popularnego brainstormingu. Brainwriting jest zamiennie nazywany techniką lub metodą 635. Skąd bierze się nazwa i w jakim celu stosuje się tę metodę?

Czytaj więcej

Ewa Żmijan. Kobieta z misją

Założycielka i Prezes Zarządu Infinite Business Sp. z o. o. W życiu prywatnym mama dwójki dzieci. Na co dzień specjalizuje się w zakładaniu i prowadzeniu spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Pomaga przedsiębiorcom w takich czynnościach, jak: wprowadzanie zmian do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzenie procesu sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa, jak również przekształcanie działalności w spółki z o. o. W ofercie prowadzonej Firmy posiada kompleksowe i profesjonalne usługi księgowe, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom Klientów. Jej misją jest edukacja przedsiębiorców w zakresie zakładania działalności gospodarczej, prowadzenia działalności gospodarczej oraz doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółek z o. o. Wizja jej działalności opiera się na zaufaniu, a przede wszystkim indywidualnym podejściu do każdego z nich.

Czytaj więcej

Jak wykonywać efektowne i skuteczne telefony? 7 porad jak rozmawiać przez telefon z potencjalnym klientem.

Jako właściciel firmy możesz, a często tez musisz wykonywać połączenia telefoniczne do obecnych, jak i potencjalnych klientów. Umówione spotkanie, uzyskanie pozwolenia na przesłanie oferty i ponowny kontakt, a nawet wstępnie zadeklarowana chęć realizacji transakcji to sukces efektownej rozmowy telefonicznej. Czas przedsiębiorcy jest cenny, dlatego nie trać go na bezskuteczne rozmowy. Przyciągnij nowych klientów i rozwijaj firmę, korzystając z poniższych wskazówek.

Czytaj więcej