OUTSOURCING Z GŁOWĄ

Sprytnie wdrożony outsourcing może być fantastycznym sposobem dla właścicieli małych firm na zwiększenie ich wydajności i zwiększenie zysków. Ale to nie znaczy, że praktyka nie jest pozbawiona wad. Outsourcing nie jest odpowiedni w każdej sytuacji, więc warto dobrze zastanowić się zanim zainwestujesz czas i pieniądze w oddelegowanie części swojej pracy.

Czytaj więcej

APLIKACJE WSPIERAJĄCE BIZNES

Najlepsze aplikacje biznesowe wspierają produktywność i wydajność czasową przedsiębiorców, szczególnie właścicieli niewielkich firm. Rozwiązywanie problemów, produkcja, logistyka, komunikacja, finanse, promocja, sprzedaż. Prowadzenie własnej firmy wymaga wchodzenia w wiele ról, szczególnie na początku drogi. Jeśli chcesz ułatwić sobie życie - dobra aplikacja biznesowa może być właśnie tym, czego potrzebujesz.

Czytaj więcej

SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

Społeczny dowód słuszności, nazywany też krócej dowodem społecznym, jest terminem określającym zjawisko psychologiczne i społeczne, które następuje, kiedy ludzie powielają działania innych, aby ustosunkować się do określonej sytuacji, w jakiej się znajdują. Może to dotyczyć większych i mniejszych kwestii, i być w jakimś stopniu czynnością świadomą lub całkowicie uwarunkowaną instynktem społecznym.

Czytaj więcej

Co z tymi frankami?

W czym jest problem? Od wielu lat toczy się w Polsce dyskusja na temat kredytów frankowych. W latach 2006-2010 znaczna część kredytów hipotecznych była udzielana we franku szwajcarskim. Nie wchodzę już w dyskusję czy kredyty te były denominowane, indeksowane czy zupełnie wirtualnie rozliczane w szwajcarskiej walucie ale jednak ich oprocentowanie bazowało na LIBORze a nie polskim WIBORze. Ostatecznie rata płacona do banku w złotówkach była niższa od tej jaką zapłacilibyśmy biorąc kredyt hipoteczny w rodzimej walucie.

Czytaj więcej