APLIKACJE WSPIERAJĄCE BIZNES
Najlepsze aplikacje biznesowe wspierają produktywność i wydajność czasową przedsiębiorców, szczególnie właścicieli niewielkich firm. Rozwiązywanie problemów, produkcja, logistyka, komunikacja, finanse, promocja, sprzedaż. Prowadzenie własnej firmy wymaga wchodzenia w wiele ról, szczególnie na początku drogi. Jeśli chcesz ułatwić sobie życie - dobra aplikacja biznesowa może być właśnie tym, czego potrzebujesz.
FINANSE
CashNotify – płatna aplikacja dostępna na MacOS pilnująca na przykład limitów założonych budżetów.
Pleo – bezpłatna aplikacja dostępna dla systemów Windows, Android oraz iOS, o szerokich możliwościach od planowania i dzielenia budżetu, po kontrole wydatków i przypomnienia.
Revolut – to aplikacja finansowa z dostępem do konta, dzięki której można lepiej zarządzać pieniędzmi z dowolnego miejsca na świecie. Natychmiastowe powiadomienia o wydatkach, wbudowana opcja prowadzenia budżetu, oszczędności, możliwość kupowania i sprzedawania walut w kilka sekund oraz łatwy sposób wydawania i wysyłania pieniędzy za granicę. Revolut pozwala na bezpieczne transakcje online oraz łatwe dzielenie rachunków w grupie np. podczas eventu integracyjnego. Istnieje w wersji bezpłatnej oraz premium.
KOMUNIKACJA
Shift – to bezpłatna aplikacja dostępna dla Windows, Android oraz MacOS i iOS, umożliwiająca przeglądanie w jednym oknie kont Gmaila oraz poczty Outlook. Dzięki aplikacji Shift można mieć jednoczesny dostęp do kalendarza i Dysku Google w postaci wygodnego i szybkiego przełączania w tym samym oknie.
Slack – platforma, na której możesz organizować rozmowy swojego zespołu , dzielić je na kanały prywatne lub publiczne, wysyłać wiadomości. Aplikacja ułatwia także przeciąganie, upuszczanie i udostępnianie plików, na przykład bezpośrednio na czacie. Automatycznie indeksuje każdą wiadomość, powiadomienie lub plik. Pomaga w komunikacji między działami czy freelancerami.
ORGANIZACJA
Trello - łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania projektami, która śledzi przebieg pracy zespołu. Każda karta utworzona na planszy Trello reprezentuje zadanie lub projekt. Możesz dodawać członków, komentarze, załączniki, listy kontrolne, terminy oraz etykiety, aby karty były jak najlepiej opisane. Za każdym razem, gdy zmieniasz kartę, Trello powiadamia każdego członka e-mailem i na urządzeniach mobilnych.
ClickUp - to oparte na chmurze narzędzie do współpracy i zarządzania projektami odpowiednie dla firm każdej wielkości i branży. Funkcje obejmują narzędzia do komunikacji i współpracy, przypisania i statusy zadań, alerty i komentarze.
Adobe Scan – skanowanie dokumentów bez użycia skanera? To możliwe, dzięki wysokiej jakości aplikacji Adobe Scan. Wystarczy telefon, aby wykonać skan podpisanej umowy czy rachunku.
Rynek IT codziennie zaskakuje, ale warto być na bieżąco z wypuszczanymi aplikacjami, poneiważ mogą one pomóc w automatyzacji zadań i zwiększeniu wydajności w firmie. Finanse, komunikacja, zarządzanie operacjami i czasem, nie tylko zmniejszają prawdopodobieństwo błędów, ale także pomagają utrzymać kontrolę nad firmą, gdziekolwiek jesteś.