Wirtualna asystentka - prawa ręka przedsiębiorcy

Przedsiębiorca łatwo może wpaść w sidła pracoholizmu, wiecznego myślenia o pracy, co z czasem może przełożyć się na zmęczenie, stres, bezskuteczne próby rozciągania doby. Jeżeli czujesz, że jesteś już w takiej sytuacji lub coraz częściej dopada cię przepracowanie i masz za dużo na głowie, pomyśl o dodatkowej parze rąk do działania. To wcale nie musi być zatrudnienie pracownika na etacie, szkolenie go i pilnowanie na każdym kroku. Pozwól sobie na profesjonalne wsparcie biznesu i zacznij współpracę z wirtualną asystentką.

Czytaj więcej

Grywalizacja zbuduje pozytywną atmosferę w Twojej firmie

Firma to ludzie. Od nich zależy jej rozwój, współpraca z klientem, wyprzedzanie konkurencji. To nie sprzęt, technologia, procesy czy schematy są fundamentem dobrze prosperującego biznesu. Są nim pracownicy, którzy dzięki wymienionym wcześniej narzędziom pracują na jej sukces. Można zobrazować to na przykładzie wysokiej, majestatycznej wieży. Pracownicy to jej podwaliny – gdyby nie oni, wieża zawaliłaby się przy dużym podmuchu wiatru. Technologia, procedury, narzędzia – to ściany tej wieży. Sprawiają, że jest ona wysoka, przewyższa inne budynki. Na samym szczycie wieży jest punkt widokowy – sukces firmy. Z samej góry widać osiągnięcia i pracę każdego członka zespołu. Jeśli każdy pracownik jest zaangażowany w swoją pracę – wszystko jest ok. A co jeśli powoli wkrada się rutyna i wypalenie zawodowe? Jak zmotywować swojego podwładnego do pracy? Jak wzbudzić w nim chęć do działania, projektowania, sprzedawania? Z pomocą przychodzi grywalizacja.

Czytaj więcej

JAK WYRÓŻNIĆ SIĘ WŚRÓD OFERT PRACY?

Wyróżnienie się spośród kilkudziesięciu lub kilkuset kandydatów starających się o pracę może być trudne. Pracodawca, zwłaszcza, jeżeli nie zleca rekrutacji zewnętrznej firmie, nie będzie miał czasu, aby otworzyć i wnikliwie zapoznać się z każdym e-mailem i każdym CV. Czymś jednak będzie się kierował w wyborze kandydatów na dane stanowisko. Co zwróci uwagę potencjalnego, przyszłego pracodawcy? Jak zwiększyć swoje szanse w otrzymaniu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną?

Czytaj więcej

Hashtagi na Instagramie - ich rola w rozpoznawalności marki

Jeszcze parę lat temu liczne hashtag przy postach mogły wzbudzać rozbawienie, a w sieci pojawiały się także mistrzowie wymyślnych hashtagów i rekordziści ich nadużywania. Jednak ich idea okazuje się całkiem zasadna, a właściwe używanie hashtagów stało się integralnym elementem marketingu cyfrowego. Hashtagi to takie słowa kluczowe, które porządkują treść oznaczoną wyszukiwanym tagiem. Dzięki temu klienci/użytkownicy mogą łatwiej znajdować firmy i usługi. Opanowanie sztuki tagowania swoich treści jest więc ważniejsze niż kiedykolwiek. Pamiętając o kilku zasadach możesz tworzyć własne hashtagi w celu promowania nowego produktu lub usługi. 

Czytaj więcej