Dobrze wiemy, że w poszukiwaniu informacji, pierwszym wyborem jest internet. Nie ma znaczenia, czy szukamy komfortowego SPA na weekend, dobrej restauracji, najnowszej kolekcji garniturów czy informacji o pogodzie, rozkładzie jazdy lub inspiracji na prezent dla przyjaciół. Badania pokazują, że 90% użytkowników sięga po urządzenie z dostępem do internetu. A telefon do sąsiada, użycie tradycyjnej mapy czy wyjście w miasto to wybór zaledwie 10% ankietowanych. Najczęściej korzystamy z wyszukiwarki lub mediów społecznościowych. Co sprawdzamy? Kto, gdzie i w jaki sposób może nam pomóc. Gdzie jest restauracja? Jakie ma menu? W jakich godzinach jest czynna? Czy trzeba dokonać rezerwacji? W zestawieniu z tą wiedzą wniosek, że jeśli twojej firmy nie ma w internecie tracisz możliwości rozwoju, pieniądze i klientów, ma mocne uzasadnienie. Z naszym mini poradnikiem przekonasz się, jakie zalety dla firmy niesie obecność w internecie oraz jak postawić pierwsze kroki online.