ELEVATOR PITCH – PRZEKONAJ I NIE ZANUDŹ
Umawiasz się na wizytę do stomatologa. Przyjeżdżasz na miejsce – to duży, wielopiętrowy budynek. Gabinet stomatologiczny znajduje się na 3 piętrze. Wchodzisz do windy, wciskasz przycisk i wtedy do środka wchodzi Twój dawno niewidziany znajomy ze szkoły. Okazuje się, że on jedzie piętro wyżej, pracuje w tym budynku. Masz dosłownie kilka sekund, aby opowiedzieć mu, czym się w życiu zajmujesz, jak radzą sobie Twoje dzieci i gdzie byłeś na wakacjach. W jaki sposób mu to opowiesz? A jeśli tyle czasu miałbyś na opowiedzenie o ważnym projekcie firmy lub innej realizacji? Tym właśnie jest elevator pitch – to krótka prezentacja dotycząca produktu, pomysłu lub innego projektu firmowego. Jak w kilku zdaniach opowiedzieć o firmie, a przede wszystkim wzbudzić u słuchacza emocje? Dowiesz się tego z naszego artykułu!