SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

Jak przedsiębiorstwo może być odpowiedzialne społecznie? Czy odpowiedzialność społeczna (ang. CSR) dotyczy tylko dużych firm? O łamaniu schematów i możliwościach wdrażania CSR rozmawiali przedsiębiorcy podczas IV Forum Społecznej Odpowiedzialności Biznesu organizowanego przez Lubelski Klub Biznesu.

Czytaj więcej

Programy lojalnościowe w e-commerce jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

W dzisiejszym wyścigu o klienta nie jest łatwo zdobyć przewagę. Przez mnogość ofert na rynku dla wielu osób czynnikiem decydującym o zakupie jest wyłącznie cena. W takich realiach ciężko jest zyskać stałego klienta, a sama reklama może być niewystarczająca – potrzeba czegoś więcej nie tylko po to, by przyciągnąć klienta, ale i go zatrzymać. Niezwykle pomocne w tej sprawie okazują się programy lojalnościowe. Dlaczego mają one sens w e-commerce i co można dzięki nim uzyskać?

Czytaj więcej

JAKIE NAJCZĘSTSZE BŁĘDY POPEŁNIANE W OBSŁUDZE KLIENTA?

Chciałbyś pozyskiwać coraz więcej klientów? Budować z nimi trwałe relacje?

A może zastanawiasz się, jakie błędy w obsłudze klienta popełniasz na co dzień i nie wiesz, jak je skutecznie wykluczyć? Pierwszą rzeczą jest zdanie sobie sprawy z tego, że błędy w tym obszarze rzutują na funkcjonowanie całej firmy. W artykule chcemy przedstawić najczęstsze niedociągnięcia w relacji z klientem oraz zaproponujemy sposoby walki z nimi!

Czytaj więcej

Sprzedajesz nieruchomość? Zobacz, jak wycenić

Wycena nieruchomości jest niczym innym jak próbą ustalenia jej wartości w przypadku ewentualnej sprzedaży.  Mimo że wiele osób próbuje dokonać takowej wyceny samodzielnie, to niestety nie zawsze jest ona możliwa. Jak więc wycenić nieruchomość na sprzedaż?

Czytaj więcej