UNIQUE SELLING PROPOSITION JAK WYRÓŻNIĆ MARKĘ?

USP (ang. Unique Selling Proposition), czyli unikatowa propozycja sprzedaży to element wyróżniający markę, dany produkt lub usługę pośród konkurencji. Korzystając z oferty firmy, klient powinien odebrać dodatkową unikalną korzyść. Rabaty, zniżki dla posiadaczy kart lojalnościowych czy bezpłatna dostawa nie są tym samym co USP. Oczywiście są to zabiegi, które dają korzyści klientom i skutecznie zwiększają sprzedaż, ale same w sobie nie są wyjątkowe, a każdy z konkurentów może je skopiować. USP powinno oferować klientowi emocjonalne i pozytywne wrażenia na różnych punktach styczności, od przeglądania oferty, przez obsługę klienta, produkt lub serwis, po transakcję, przy czym niekoniecznie musi to oznaczać materialne benefity.

Czytaj więcej

Które spółki zyskają po rozprawieniu się z pandemią COVID-19? Im nie straszny jesienny powrót pandemii

Pandemia COVID-19 dotyka wszystkich sektorów światowej gospodarki. Jednakże nie wszystkie branże radzą sobie równie dobrze w nowych warunkach. Na giełdach widać, które firmy doświadczają największych spadków, a które z nich odnotowują lepsze wyniki pomimo obaw związanych z pandemią.

Czytaj więcej

RECENZJA FILMU: MROCZNE WODY

Nie mamy możliwości obejrzeć kinowych nowości, ale platformy VOD oferują świetne filmy i seriale w doskonałych cenach. Netflix, HBO, Player, Ipla czy Apple TV posiadają szereg propozycji zarówno wśród nowości, jak i kultowych klasyków.

Czytaj więcej

RECENZJA KSIĄŻKI: Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie

Książka Andrzeja Zdanowskiego skierowana jest do osób, które na co dzień pracują z Klientem i dla Klienta. Książka pomaga w poprawie sposobu komunikacji, przez co podnosi naszą efektywność i skuteczność obsługi. Powinny się z nią zapoznać osoby, które zarządzają, kierują i tworzą nowe zespoły projektowe, aby jak najlepiej wykorzystać indywidualny potencjał każdego pracownika.

Czytaj więcej