INTEGRACJA PRACOWNICZA TO INWESTYCJA

Integracja pracowników jest firmom potrzebna i przyzna to każdy pracodawca, który ma za sobą choć jeden udany wyjazd integracyjny. Udany - to znaczy wzbudzający emocje i tworzący piękne wspomnienia. Właśnie taki wyjazd buduje więzi między pracownikami, a tym samym więzi z firmą. Może się to przełożyć na większą motywację do działania, podniesienie zaangażowania, wyższą frekwencję, a w konsekwencji – lepsze wyniki całej organizacji. Warto więc zadbać o to, by koleżanki i koledzy z pracy zmienili otoczenie i świetnie spędzili ze sobą czas. Gdzie się wybrać na udaną integrację firmową? Podpowiadamy: do Hotelu Robert’s Port**** na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich.

Czytaj więcej

JESTEŚMY INNOWACYJNYMI TAKSÓWKAMI. PODRÓŻUJ Z NAMI!

Wygodnie, ekologicznie, tanio – naszym zdaniem te trzy słowa dokładnie opisują usługi transportowe, oferowane przez firmę Transwell, która jest ekspertem w transporcie osób. Działa ona od 2016 r. Oddział główny znajduje się w Warszawie, a pozostałe w Krakowie, Trójmieście oraz Lublinie. Głównym pomysłodawcą oraz prezesem firmy jest Hubert Cichocki. O tym, w jaki sposób możemy zamawiać taksówki i współpracować z firmą Transwell w Lublinie, jak przemieszczać się hulajnogami elektrycznymi Blinkee oraz o odpowiedzialnym transporcie rozmawiamy z Bartoszem Ziętkiem, managerem lubelskiego oddziału Transwell i Sylwią Wolską, managerem regionalnym Transwell na terenie województwa lubelskiego.

Czytaj więcej

JAK SPRAWDZIĆ SWOJĄ KONKURENCJĘ I DLACZEGO JEST TO WAŻNE?

John Bramham w publikacji „Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi” podkreśla, że porównywanie swojej działalności z zewnętrznymi konkurentami jest trudne, ponieważ organizacje niechętnie dzielą się informacjami. Istnieją jednak sprawdzone i legalne metody, które umożliwiają zebranie danych dotyczących zarówno oferty konkurencji, poziomu jej realizacji i wszystkiego, czego może doświadczyć klient w kontakcie z daną firmą, jak również jej obroty czy zadłużenia. Wszechstronna analiza konkurencji może zwrócić uwagę na rynkowe trendy, ujawnić możliwości inwestycyjne i budżetowe konkurencji, luki we własnych działaniach oraz unaocznić te branżowe nisze, które wciąż czekają na wypełnienie i uaktualnienie, pozostawiając problemy części klientów bez rozwiązania.

Czytaj więcej

Co z handlem wielkopowierzchniowym?

Według raportu Roland Berger udział kanału nowoczesnego przekroczył 58% już 5 lat temu. Niekwestionowanym liderem w produktach spożywczych jest sieć Biedronka, a za nią kolejno: Tesco, Lidl, Kaufland, Auchan, ABC, Lewiatan, Carrefour, Żabka i Intermarche. Jeśli nie sprzedajesz jeszcze do sieci handlowych, to może oznaczać, że przez palce przelatuje Ci ponad 50% obrotów.

Czytaj więcej