5 rodzajów postów na Facebooku, które uwielbiają klienci

Większe zasięgi marki oraz dobry kontakt z klientami umożliwia firmom lepsze poznanie potrzeb odbiorców i optymalizowanie swojej oferty, oraz zwiększanie sprzedaży. Obecnie, to przede wszystkim media społecznościowe pozwalają na skuteczne budowanie świadomości marki na rynku oraz na budowanie relacji z klientami. Aby działania na firmowych profilach społecznościowych były skuteczne należy zadbać o publikowanie ciekawych treści, które podobają się odbiorcom. Powinny być inspirujące, rozrywkowe lub edukacyjne. Obserwatorzy marek i firm w Internecie, a tym samym, potencjalni klienci danych firm chętnie angażują się w komunikację, jeżeli zachęcimy ich odpowiednio przygotowanymi publikacjami.

Czytaj więcej

Apartamenty Zdrojowe Nałęczów

"Ludzie byliby o wiele lepsi, gdyby choć raz mogli przyjechać do Nałęczowa" - napisał Bolesław Prus i zdecydowanie jest w tym dużo racji.

Czytaj więcej

Inwestowanie w kryzysie jak przygotować się na spowolnienie gospodarcze

Spowolnienie gospodarcze na skutek pandemii koronawirusa jest faktem, którego nie da się negować. Ogromna większość specjalistów uważa jednak, że obecne problemy stanowią tak naprawdę jedynie preludium do kolejnego wielkiego kryzysu finansowego. Międzynarodowy Fundusz Walutowy prognozuje wręcz największą recesją w światowej gospodarce od lat 30 dwudziestego wieku. W tym kontekście pojawia się pytanie, w jaki sposób w czasach kryzysu możemy inwestować nasze pieniądze? Wbrew pozorom, ciekawych opcji jest całkiem sporo, jakkolwiek samo zadanie będzie wymagać od nas nieco więcej wysiłku, niż przywykliśmy. Przyjrzymy się tej kwestii nieco bliżej.

Czytaj więcej