PO SEZONIE?

W branży dzielimy rok tylko na 2 sezony. LATO od weekendu majowego do 30 października  i drugą połowę - ZIMĘ. Już lada moment wkroczymy w ten drugi sezon, ale już od września tradycyjnie przyjmuje się, że szukamy, drodzy Klienci, ofert „po letnim sezonie”. A no właśnie! 

Czytaj więcej

„Pyszny przepis” na sukces

Własna kawiarnia- któż nie marzył o takim biznesie? Restauracje i kawiarenki  to dobry kierunek, na który stale będzie popyt. Jak jednak odnieść sukces i nie zginąć w tłumie lokali gastronomicznych, które mają tradycje, renomę i stałych klientów? Czy warto iść w tym kierunku i zakładać własny biznes? Okazuje się, że tak. Doskonałym przykładem są Oleg Yarovyi i Inna Yarova, małżeństwo z Ukrainy, które w kwietniu otworzyło w Lublinie swoją kawiarenkę. Jest to ich druga kawiarenka w Polsce. Pierwszą uruchomili w Warszawie. Ich biznes się rozwija, czego dowodem jest otwarcie kolejnego punktu we Wrocławiu.

Czytaj więcej

DŁUGOTERMINOWE NARZĘDZIE MARKETINGOWE- CZYM JEST CONTENT MARKETING?

Marketing to coś więcej niż wzbudzenie zainteresowania naszym produktem bądź usługą u potencjalnego nabywcy. To przede wszystkim budowanie zaangażowania, dzięki czemu możemy nie tylko pozyskać klienta, ale również utrzymać go i zbudować z nim długofalową relację. Do tego świetnie posłuży content marketing. Co kryje się pod tą nazwą?

Czytaj więcej

BIZNES BEZ LOKALU, CZYLI WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ O PRACY ZDALNEJ

Praca zdalna to możliwość wyboru miejsca i czasu wykonywania zawodowych obowiązków. W tej formie realizacji zawodowej najczęściej pracuje się po prostu w miejscu zamieszkania. Nie jest to jednak reguła, ponieważ idea pracy na odległość polega właśnie na wyborze swojego stanowiska pracy, a często też czasu, w jakim wykonujemy obowiązki.

Czytaj więcej