„Hejt” w internecie czy można mu przeciwdziałać?

„Hejt” (z jęz. ang. „hate” - „nienawiść”, „nienawidzić”) - tym mianem potocznie określa się tzw. mowę nienawiści, a więc wrogie, agresywne, zniesławiające, wyszydzające bądź poniżające wypowiedzi, nakierowane na inną osobę, grupę, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej. Środowisko internetu pozwala tzw. „hejterom” czuć się bezkarnymi i anonimowymi. Ta bezkarność i anonimowość jest jednak złudna, bo choć żaden z przepisów nie mówi konkretnie o „hejcie”, to za zachowania, które mieszczą się w jego definicji, grożą konkretne konsekwencje prawne, a organy ścigania dysponują odpowiednimi narzędziami do namierzenia i zidentyfikowania konkretnych osób. Warto zatem wiedzieć, jak w praktyce radzić sobie z „mową nienawiści” w internecie.

Czytaj więcej

Test Drive Renault Kadjar

Renault Kadjar Night & Day 1.6 TCE 160KM

Kadjar Night & Day to prawdziwy crossover z klasą, wyróżniający się swoim wyglądem i osobowością już na pierwszy rzut oka. Czarne, 19-calowe obręcze kół, z logo Renault na czerwonym tle, obudowy lusterek bocznych w kolorze lśniącej czerni oraz czarne osłony przedniej i tylnej części podwozia to idealnie wysmakowane połączenie, które nadaje linii nadwozia płynność i elegancję.

Czytaj więcej

Śmiej się szkoda dnia!

Czy Charlie Chaplin mówiąc, że dzień bez śmiechu jest dniem straconym miał rację? Udowodniono, że bycie pogodnym i nie unikanie gromkich wybuchów śmiechu sprzyja w prowadzeniu zdrowego i szczęśliwego życia.

Czytaj więcej

Sprzedaż to moja pasja

Uważa, że można sprzedać prawie wszystko i pokazuje innym, jak to robić. Przedsiębiorca, Youtuber, praktyk sprzedaży, który wszystko, o czym uczy na swoich szkoleniach i w książkach, przerobił u siebie. Wydawca najlepszych książek biznesowych takich jak "Sprzedaż" F. Eklunda. Rozmowa z Marcinem OsmanemUważa, że można sprzedać prawie wszystko i pokazuje innym, jak to robić. Przedsiębiorca, Youtuber, praktyk sprzedaży, który wszystko, o czym uczy na swoich szkoleniach i w książkach, przerobił u siebie. Wydawca najlepszych książek biznesowych takich jak "Sprzedaż" F. Eklunda. Rozmowa z Marcinem Osmanem.

Czytaj więcej