Webinaria jako doskonały sposób na budowanie relacji z klientem

Webinar zwany inaczej webinarium to nowy trend w marketingu a tym samym sposób na zaistnienie w świadomości odbiorców. Transmisja na żywo wykorzystuje mechanizm zaangażowania w czasie rzeczywistym. Zaletą jest to, że jest łatwa w przygotowaniu i nie wymaga instalacji specjalistycznego oprogramowania.

Czytaj więcej

Komunikator w firmie - potrzeba czy konieczność?

O roli komunikacji nie trzeba nikogo przekonywać, ponieważ jest ona codziennym elementem życia również w pracy. Delegowanie zadań, prywatne rozmowy i szybka wymiana informacji to główne powody, dla których znaczenie komunikatorów w firmie wzrasta. Coraz częściej pada jednak pytanie o efektywność pracy, dlatego należy zastanowić się nad tym, czy komunikator w firmie to realna potrzeba, czy też bezwzględna konieczność.

Czytaj więcej

Postaw na jakość - poznaj Kaizen

Kaizen to idea ciągłego doskonalenia pochodząca z Japonii. Zagościła już na dobre w wielu firmach, choć świat usłyszał o niej nie tak dawno, bo dopiero w 1986 roku. Wszystko za sprawą książki Massaki Imai. Ta koncepcja wiąże się z ciągłym usprawnianiem procesów, co ma na celu zwiększenie efektywności biznesowej. 

Czytaj więcej

Po co firmie misja i wizja?

Często słyszymy o misji i wizji, ale rzadko potrafimy wskazać różnice pomiędzy tymi dwoma pojęciami. Wielu osobom wydaje, że misję i wizję powinny posiadać wyłącznie korporacje, jednak jest to błędne myślenie i krzywdzące dla mniejszych firm. Dlaczego każde przedsiębiorstwo pochwalić się misją i wizją?

Czytaj więcej