W biznesie lubię ryzyko

Dariusz Ładniak jest dyrektorem zarządzającym Virtual Telecom sp. z o. o. Prowadzi też dwa salony odzieży Ładniak Premium Tag w Galerii Olimp. Pasjonat kamperów i motorsportu. Szczęśliwy mąż i ojciec czwórki dzieci. Jest bardzo zaangażowany w pasję syna, jaką są wyścigi samochodowe. W rozmowie z naszym Magazynem opowie o swoich biznesach, wspieraniu dzieci w ich sportowej karierze oraz dlaczego bankructwo, wspólnik i pomidory były najlepszą rzeczą, jaka mogła go spotkać w życiu zawodowym.

Czytaj więcej

Skuteczność influence marketingu

Każda koncepcja marketingowa i reklamowa może przynieść sukces lub porażkę. Na efekt końcowy składa się wiele czynników, w tym znajomość rynku, dobór środków przekazu do klientów i wiele innych. Chociaż najskuteczniejszą obecnie koncepcją marketingową są kampanie influencerskie, i ta forma reklamy może się nie udać. Czym zatem jest influencer marketing i co trzeba wiedzieć, aby skutecznie wykorzystywać go w swoim biznesie?

Czytaj więcej

Recenzja filmu: Na wyciągnięcie ręki

Przyjemny i poruszający komediodramat francuskiej produkcji opowiadający historie wybitnego talentu, któremu przyszło żyć w warunkach niesprzyjających rozwojowi. Reżyser Ludovic Bernard pozwala nam obserwować z boku życie i decyzje bohatera. Zauważony przypadkiem przez profesora muzyki chłopiec rozpoczyna przygodę z rozwojem artystycznym. Naturalnie i spójnie wpleciony w główny wątek filmu jest realizm dwóch światów, pozbawiony wysokiej sztuki, prosty świat dorastającego chłopca, który zaplątał się w przestępczy konflikt i rzemieślniczy warsztat artysty, wysokiej kultury, szlifowania talentu, docenienia wrażliwości. Doskonała gra aktorska, w której widać swobodne interpretacje utworów. Film wzbudza słuszne refleksje i uczy, że bez ciężkiej pracy talent nie znaczy wiele. Polska premiera 26 lipca 2019.

Newsletter pod lupą. 9 sposobów na efektywny e-mail marketing

Popularne newslettery elektroniczne biuletyny, które droga mailowa wysyłane są do użytkowników internetu, czytelników blogów, obserwatorów sklepów internetowych itp., którzy wyrazili na tę bezpłatną prenumeratę zgodę, podając swój adres mailowy. Jest to świetny sposób na utrzymywanie bezpośredniej i płynnej komunikacji między firmą, a jej odbiorcami. Powszechność tej metody jest tak duża, że wybicie się wśród konkurencji wymaga zatroszczenia się o swojego odbiorcę w indywidualny sposób. Cotygodniowe maile informujące o nowych postach czy nawet promocjach często nie są nawet otwierane.

Czytaj więcej