8 kroków do organizacji udanego eventu

Wydarzenia branżowe oraz takie, które łączą akcje charytatywne, społeczne czy edukacyjne z biznesem są bardzo popularne. Ich dużą zaletą jest możliwość nawiązania licznych i wartościowych kontaktów, wypromowania swojej firmy w społeczności lokalnej i branżowej oraz prestiż, z jakim kojarzy się tak duże przedsięwzięcie. Organizacja eventu, w zależności od rodzaju aktywności, które są zaplanowane, wymaga skrupulatnego przemyślenia i planowania z co najmniej kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Stosując się do poniższych wskazówek, zobaczysz, że nie jest to, aż tak trudne czy niemożliwe.

Czytaj więcej

Aromatyczny zapach kawy i wyborne wino. Cukiernia Sowa i Manufaktura Wina

Do wizyty w cukierni specjalnie zachęcać nie trzeba – każdy czasem potrzebuje odrobiny kawy i słodyczy. W Galerii Olimp Cukiernia Sowa należy do segmentu Premium. Jest to miejsce, które ma rozszerzoną gamę deserów i kaw.

Czytaj więcej

Bliżej social media: Instagram na tapecie

Instagram, często bagatelizowany przez firmy, jest coraz bardziej skuteczną i popularną formą komunikacji z klientami oraz pośrednim kanałem marketingowym. Wbrew pozorom, nie jest zarezerwowany tylko dla branży kulinarnej czy modowej, chociaż opiera się na dobrej jakości zdjęciach.

Czytaj więcej

Carrefour Market- więcej niż sklep

Co sprawia, że Carrefour Market jest czymś więcej niż tylko supermarketem? Na tą odpowiedź składa się wiele czynników. Przede wszystkim stanowi o tym bardzo bogaty asortyment. Klient ma do wyboru pełną gamę towarów i artykułów spożywczych- wędlin, nabiału, alkoholi, czy produktów ze zdrowej półki BIO i EKO, które są wysokiej jakości. Dodatkową wartością wyróżniającą ten supermarket na tle konkurencji są pracownicy, którzy tworzą jego atmosferę. Każda osoba zatrudniona w sklepie służy fachową pomocą klientowi, który potrzebuje pomocy podczas wyboru odpowiedniego produktu. Dzieje się tak, ponieważ pracownicy przechodzą wszelkiego rodzaju szkolenia mające na celu poprawić ich umiejętności obsługi klienta i wiedzę o sprzedawanym produkcie. „Pracownicy są ambasadorami naszej firmy. To oni mają bezpośredni kontakt z klientem”- mówi Bożena Kulik, kierownik Carrefour Market, która stoi na czele doskonale współpracującego zespołu.

Czytaj więcej