BOSKA SPRZEDAŻ

Już 24 czerwca na jednej scenie zaprezentują się Mateusz Mrozowski i Dominik Stanecki. Dwóch charyzmatycznych prelegentów wprowadzi nas w świat sprzedaży, BOSKIEJ SPRZEDAŻY.

szkolenie boska sprzedaż

Cena biletów: 179zł

Dane dotyczące uczestnika szkolenia

Jeśli chcesz abyśmy wystawili FV prosimy wypełnić dodatkowo:

 

Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o bezpośredni kontakt email: biznes@magazynlubelski.pl lub tel. 515 09 24 30

Pierwsze takie szkolenie w historii Polski!!!

Już 24 czerwca na jednej scenie zaprezentują się Mateusz Mrozowski i Dominik Stanecki.

Dwóch charyzmatycznych prelegentów wprowadzi nas w świat sprzedaży, BOSKIEJ SPRZEDAŻY.

Mateusz, opowie też na szkoleniu o swojej miłości do Boga, o relacjach i biznesie. Autor bestselleru „Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale” wyjaśni, jak łączy w swoim życiu pasję do sportu, do sprzedaży i do wiedzy.

Z kolei drugi prelegent, Dominik Stanecki, to prawdziwy wulkan energii. Przez wielu nazywany jest rekinem sprzedaży, choć on sam o sobie nie lubi tak mówić. W swoim życiu współpracował z mistrzami sprzedaży, od których nauczył się bardzo dużo. Dominik kocha mówić o sprzedaży, zna się na tym jak nikt inny.

„Sprzedaż doradcza w modelu EDP”  to model sprzedaży prowokacyjnej stanowiącej kluczową umiejętność dla każdego handlowca, wynikającej z potrzeby rynkowej i nieustającego popytu na elastyczność w procesie sprzedaży. Wyniki wieloletnich badań pokazują, że ta koncepcja sprawdza się w każdej sytuacji, a czym bardziej złożony jest problem sprzedażowy i czym bardziej wymagający, i świadomy  klient, tym skuteczniejsze jest to działanie względem wszystkich dotychczasowych strategii sprzedażowych. Model sprzedaży prowokacyjnej najlepsze rezultaty osiąga w sytuacji zdecydowanej rywalizacji handlowej o klienta, a także podczas złożoności procesu sprzedażowego, gdy klient poddaje szczegółowej analizie naszą ofertę. Takimi branżami są między innymi: farmacja, finanse i detal.

Olbrzymia liczba sprzedawców, tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, zmieniające się otoczenie pracy i zaufania – wszystkie te czynniki powodują, że model sprzedaży prowokacyjnej osiąga znacznie (ponad dwukrotne!) lepsze rezultaty i wyniki sprzedażowe względem pozostałych koncepcji.

MATEUSZ MROZOWSKI uzyskał 17 razy tytuł sprzedawcy miesiąca. Teraz uczy innych, by poprawiali jego wyniki – na szkoleniach (klienci: Mercedes, IKEA, Porsche, Bosch i ogrom z sektora MŚP), oraz jako wykładowca na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Osiągnięcia:

★ 17 razy uzyskany tytuł sprzedawcy miesiąca, w tym tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 r. i najlepszego dyrektora sprzedaży 2017,

★ 5000+ przeszkolonych sprzedawców,

★ 20+ artykułów napisanych do magazynów sprzedażowych,

★ doświadczenie w sprzedaży w branżach ( marketing, it, farmacja, budownictwo, sprzedaż bezpośrednia)

★ 4 książki – bestsellery

★ średni wolumen sprzedaży Mateusza z czasów pracy w sprzedaży bezpośredniej: 1+ mln zł rocznie.

★ publicysta: Forbes, Szef sprzedaży, As sprzedaży, Marketer+…

★ wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie – psychologia sprzedaży

★ wykładowca Szkoły Zarządzania Sprzedażą w Warszawie

Korzyści:

  • Udoskonalenie własnego stylu sprzedażowego.
  • Rozpoznawanie dominujących metaprogramów swoich rozmówców, ich profili osobowościowych oraz kluczowych potrzeb. Czytanie potrzeb klientów i stosowna do tego odpowiedź.
  • Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej. Dobieranie odpowiednich produktów pod danego klienta.
  • Zdobycie umiejętności wzbudzania konstruktywnego napięcia swoich rozmówców w celu sprowokowania do dalszych działań zgodnych z przyjętymi założeniami.
  • Nabycie umiejętności skutecznego dostosowania komunikatów do potrzeb i celów rozmówcy.
  • Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne.
  • prowokowanie i wywieranie wpływu aby pozyskać nowych klientów.

DOMINIK STANECKI podzieli się z Tobą swoimi najnowszymi i najskuteczniejszymi narzędziami sprzedażowymi. Będzie uczył managerów, dyrektorów i właścicieli firm, jak zatrudniać, szkolić, zatrzymywać, motywować i nagradzać sprzedawców i ich zespoły metodami, o których nawet nigdy nie pomyślałeś.

Dominik poświęcił swoje życie opanowaniu niezwykłej sztuki sprzedaży. Swoje umiejętności rozwijał od wielu najskuteczniejszych liderów z tej branży w Ameryce Północnej, mieszkając w Kanadzie i USA przez 25 lat.

Jego naturalna charyzma, wysoki poziom energii, znajomość ludzi i unikalny typ osobowości (GOOGLE: ENTJ) uczyniły go prawdziwym liderem sprzedaży. Posiada doświadczenie w wielu branżach, a teraz przekazuje wszystkie swoje najbardziej skuteczne narzędzia, systemy, techniki i metodologie. 

Dominik udowadnia także, jak Typologia (Badanie ludzkich temperamentów i typów osobowości) odgrywa ogromną rolę w podejmowaniu decyzji i funkcjonowaniu w społeczeństwie.

Podczas prezentacji Dominik Stanecki nauczy Cię również:

  • Innowacyjnych sposobów sprzedaży: pomysłów, produktów, usług i samego siebie w różnych sytuacjach np. wywiady, zdobywanie podwyżki / awans, a co najważniejsze sprzedawanie siebie z myślą o przyszłości.
  • Budowania silnych relacji z potencjalnymi klientami, obecnymi klientami i pracownikami za pomocą Typologii
  • Korzystania z haków, zachęt i cen w celu przezwyciężenia zastrzeżeń i zamykania transakcji
  • Technik zamykania, które znasz, ale nie używasz konsekwentnie.
  • Jak tworzyć ambasadorów i zbierać potężne opinie i zlecenia.
  • Siły Linkedin i skuteczności z niej jej korzystania
  • Analizowania konkurencji w sposób „Ghost Calls"
  • Jak polować na kolejnych 5 -ciu ważnych klientów

AGENDA

14.00 - 14.15 Przywitanie uczestników
14.15 - 14.25 Wprowadzenie/Gość
14.30 - 16.30 Prelegent MATEUSZ MROZOWSKI
16.30 - 17.00 Przerwa kawowa/Networking
17.00 - 19.00 Prelegent DOMINIK STANECKI
19.00 - 19.30 Zakończenie/Certyfikat Uczestnictwa