JESTEŚMY Z WAMI JUŻ 3 LATA!!!

Jak ten czas szybko leci – moglibyśmy zacytować klasyka. Był listopad 2017 roku. To właśnie wtedy na rynku zagościł nowy miesięcznik biznesowy – Info Magazyn Lubelski.pl. Przez ten czas poznaliśmy wiele wspaniałych osób, przedsiębiorców, ludzi kultury, mediów, ludzi sukcesu. Napisaliśmy dla Was dziesiątki artykułów edukacyjnych, biznesowych, lajfstajlowych. Wiemy, że to dopiero początek naszej drogi w środowisku biznesowym. Przed nami jeszcze wiele ciekawych i wspaniałych chwil, rozmów, artykułów. Z okazji naszego jubileuszu porozmawialiśmy z częścią osób, która wystąpiła u nas na okładce. Jak oceniają współpracę z nami? Za co nas cenią? Co myślą o naszym piśmie i narzędziach marketingowych, które im proponujemy? Sprawdźcie sami!

ROBERT CIUBA

Robert Ciuba, Kancelaria Finansowa Ciuba & Partnerzy, Wydanie 1 (listopad 2017)

ML: Panie Robercie, zagościł Pan w naszym piśmie już w pierwszym wydaniu. Czy „okładka” w Magazynie Lubelskim zmieniła coś w Pana życiu zawodowym?

Robert Ciuba: Bez wątpienia tak. Przede wszystkim wzrosła rozpoznawalność wizerunkowa mojej kancelarii finansowej. To z kolei przełożyło się na wzrost wiarygodności mojej osoby wśród klientów oraz partnerów biznesowych w tej branży.

ML: Jak ocenia Pan współpracę z naszym pismem?

RC: Oceniam ją bardzo dobrze. Na każdym etapie tworzenia mojego artykułu byliście dla mnie dostępni i otwarci. Nie narzucaliście swojej wizji, ale słuchaliście moich podpowiedzi i realizowaliście sugestie i potrzeby. Myślę, że duża w tym zasługa byłej redaktor naczelnej, a obecnie wydawcy Magazynu Lubelskiego Kamili Stolarczyk, która prywatnie jest pozytywną i słowną osobą, która potrafi przede wszystkim słuchać drugiej osoby. Wszystko, co ustalaliśmy jeszcze przed publikacją wywiadu i okładki, zostało spełnione.

ML: Oprócz wywiadu z piśmie, oferujemy również profesjonalne sesje zdjęciowe, filmiki promocyjne, doradztwo marketingowe. Czy według Pana, takie usługi są potrzebne? A może każda firma potrafi sama zadbać o swój PR?

RC: Mówicie o sobie platforma marketingowa i to hasło mi się podoba. Wasze usługi są profesjonalne i potrzebne. Cały czas się rozwijacie, co również jest ważne. Tak się złożyło, że miałem ostatnio drugą sesję zdjęciową do waszego miesięcznika. Porównując ją do tej sesji sprzed 3 lat to zmiana jest ogromna. Oczywiście na plus.

Marketing jest zasadny, ponieważ reklama w social media, którą oferujecie, odgrywa coraz większą rolę. Statystyczny przedsiębiorca nie ma czasu i głowy na zorganizowanie tego samemu. Pamiętajmy, że 70% ludzi to wzrokowcy. Zapamiętujemy, gdy coś zobaczymy. Zdjęcie, wywiad, okładkę. Wasze usługi są zatem zasadne.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

RC: Warto, ponieważ Kamila Stolarczyk oraz cała ekipa gwarantuje rzetelność i profesjonalizm. Staż Magazynu nie jest duży, a to powoduje, że przykładacie się do każdego klienta, który chce w piśmie zaistnieć. W momencie budowania swojej marki na rynku, pieczołowitość w pracy jest szczególnie pielęgnowana.

ML: Dziękuję za rozmowę.

RC: Również dziękuję.

MICHAŁ JANISZEK

Michał Janiszek, INB MARKETING, Wydanie 2 (grudzień 2017)

ML: W grudniu miną trzy lata, odkąd pojawił się Pan na okładce naszego miesięcznika. Czy od tego czasu coś się zmieniło? Wywiad i okładka w jakiś sposób Panu pomogły?

Michał Janiszek: Z pewnością było to bardzo pozytywnie odebrane przez znajomych przedsiębiorców. Otrzymałem od nich ciekawy feedback. Lepiej zaczęli postrzegać mnie w ich środowisku biznesowym. Publikacja w Magazynie podbudowała mnie i dodała mi pewności siebie.

Muszę dodać, że po trzech latach okładka dalej jest moim narzędziem marketingowym, który świadczy o mojej wiarygodności wśród stałych i nowych klientów. Magazyn leży w naszej sali spotkań. Klienci którzy oczekują na kawę z zaciekawieniem przeglądają ten egzemplarz.

ML: Jak ocenia Pan współpracę z naszym pismem?

MJ: Oceniam ją na plus. Jesteście zgraną i pomocną ekipą, która dba o każdego klienta.

ML: Marketing to Pana chleb powszedni. Ale zadam to pytanie, jak pozostałym okładkowiczom. Czy marketing i promocja jest firmie potrzebna? A może wystarczy siedzieć zamknięty w swoim biurze, a klienci sami do nas przyjdą?

MJ: Nieustanna reklama i marketing jest potrzebny. Zauważmy, ile reklam trafia do nas każdego dnia. Nie jesteśmy w stanie zapamiętać każdej firmy i jej usługi. Biznesy powinny cały czas przypominać się klientom. Trzeba komunikować o swoim istnieniu, bo jeśli nie będziemy tego robić, to nasze miejsce może zająć ktoś inny, kto będzie potrafił inwestować w swój PR. Bez marketingu nie da się prowadzić biznesu.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

MJ: Macie niesztampowe podejście do promowania różnych marek. Wasze artykuły bardzo mocno pozycjonują osoby jak i marki. Pojawienie się na łamach waszego pisma pozycjonuje firmę na ekspertów w danej branży. Docieracie do ważnej, biznesowej grupy odbiorców. Dobrze być widocznym w takich środowiskach, szczególnie jeśli ma się ofertę B2B. Łączycie styl biznesowy ze stylem casual, co również wpływa na waszą wyjątkowość na rynku.

ML: Dziękuję bardzo.

MJ: Również dziękuję.

Mariusz Nenckarski

Mariusz Nenckarski, inwestor, przedsiębiorca, deweloper, Wydanie 4 (marzec 2018)

ML: Pojawił się Pan na okładce naszego pisma ponad 2 lata temu. Czy to wydarzenie jakoś na Pana wpłynęło? Coś się zmieniło w Pana życiu zawodowym dzięki okładce?

Mariusz Nenckarski: Okładka podniosła, przede wszystkim, moje wewnętrzne morale i dużo w moim życiu uporządkowała. Zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wywiad w Magazynie pomógł mi lepiej zagościć w kuluarach biznesowych i niewątpliwie wpłynął na większą rozpoznawalność. Dzięki temu nawiązałem nowe znajomości. Delikatnie wzrosła również moja pewność siebie.

ML: Jak ocenia Pan współpracę z naszym pismem?

MN: Oceniam ją bardzo dobrze. Jesteście zgraną i profesjonalną ekipą. Dostosowujecie się do indywidualnych potrzeb i możliwości drugiej strony. W moim przypadku był to brak czasu na sprawdzanie czy dopisanie uwag. Telefonicznie lub mailowo pracowaliśmy nad moim wywiadem i to było dla mnie wygodne.

ML: Czy warto inwestować w marketing i promocję? Czy reklama, sesja zdjęciowa, wywiad są czymś zbędnym dla przedsiębiorcy?

MN: Wszystko zależy od tego, jaki biznes prowadzimy. Jeżeli mamy firmę, w której marketing musi być szumny, głośny to trzeba w to inwestować. Trzeba to robić mądrze i ze smakiem. Nie wolno przesadzić z promocją biznesu. Są też obszary, w których marketing nie jest bardzo potrzebny. Wtedy działamy w myśl zasady „pieniądz lubi ciszę, biznes też”.

ML: Teraz współpracuje Pan z Jackiem Orłem, który był również naszym okładkowiczem. Czy można powiedzieć, że nasz Magazyn zapoczątkował Waszą współpracę?

MN: Z Jackiem znaliśmy się wcześniej. On pojawił się na okładce m.in. dlatego, że ja wcześniej się na niej pojawiłem (śmiech). Jacek wchodził na nowy dla niego rynek.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

MN: Piszecie o przedsiębiorcach i dla przedsiębiorców. Oprócz lajf - stajlowych treści wasz content to głównie biznes – lubelski, ale nie tylko. Jeśli ktoś chce zagościć i zareklamować swoją firmę, to jesteście dla niego świetną platformą marketingową. Poznajecie przedsiębiorców ze sobą – to jest super. Wiem, że pilnujecie merytoryki. Wasze czasopismo wnosi w życie wiele mądrych rzeczy. Bardzo podoba mi się to, że potraficie zareklamować firmę czy usługę w delikatny, a nie nachalny sposób.

ML: Dziękuję za rozmowę.

MN: Również dziękuję.

 JACEK ORZEŁ

Jacek Orzeł, przedsiębiorca, inwestor, deweloper, Wydanie 6 (lipiec – sierpień 2018)

ML: Ponad 2 lata temu pojawił się Pan na okładce naszego pisma. Jak Pan to wspomina?

Jacek Orzeł: Jako bardzo pozytywne doświadczenie. Celem bycia w waszym piśmie było poinformowanie lokalnego rynku o tym, że aktywnie działam na rynku nieruchomości. To było jedno z wielu działań podejmowanych w tym kierunku. Niewątpliwie okładka w Magazynie również mi pomogła.

ML: Czy inaczej zaczął Pan patrzyć na swoją osobę po publikacji wywiadu i pojawieniu się gazety na rynku?

JO: Nie widzę różnicy pomiędzy tym, jak postrzegałem swoją osobę przed okładką i po niej. Jestem tą samą, skromną osobą (śmiech).

ML: Jak ocenia Pan współpracę pomiędzy nami?

JO: Bardzo podoba mi się pomysł na ten periodyk. Wrażenie zrobił na mnie wasz zespół – ludzi pełnych energii, którzy na pierwszym miejscu stawiają zadowolenie klienta. Bardzo się cieszę, że mogłem być „okładkowiczem” Magazynu Lubelskiego ponad 2 lata temu.

ML: Jesteśmy platformą marketingową. Oferujemy wywiad, okładkę, filmiki promocyjne, profesjonalną sesję zdjęciową na użytek naszego partnera biznesowego. Czy według Pana, marketing jest niezbędny w dzisiejszych czasach?

JO: Myślę, że tak. Trzeba pokazywać się światu i mówić o swoim biznesie na zewnątrz. Trzeba mieć na uwadze, że jedna reklama nie wpłynie na sprzedaż większej ilości produktów. Bardzo często reklama jest po prostu umacnianiem marki na rynku, budowaniem jej siły. Połączenie różnych form promocji: okładka w czasopiśmie, pokazywanie się na eventach, targach, działanie w social media przynosi wymierne efekty. W moim przypadku ten mix marketingowy pomógł osiągnąć zamierzony cel.

ML: Obecnie, wspólnie z Mariuszem Nenckarskim, działacie w branży nieruchomości. Mariusz również był na naszej okładce, dwa numery przed Panem. Czy możemy powiedzieć, że nasz miesięcznik pomógł nawiązać współpracę między Panami?

JO: Na współpracę moją i Mariusza złożyło się kilka rzeczy. Ale niewątpliwie w okresie naszej reklamy w Magazynie, nasza znajomość się rozwijała i polepszała.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

JO: Docieracie do ważnej grupy docelowej – osób przedsiębiorczych, pełniących ważne funkcje w lokalnych spółkach. Target odbiorców to wasza zaleta. Kolejną jest również zespół – profesjonaliści, którzy dbają o każdego klienta.

ML: Dziękuję za rozmowę.

JO: Również dziękuję.

 Cezary Lispki

Cezary Lipski, Ośrodek Szkolenia Kierowców Cezary Lipski, Wydanie 8 (październik 2018)

ML: W październiku 2018 roku zagościł Pan na okładce naszego miesięcznika. Jak Pan wspomina ten moment?

Cezary Lipski: Jestem bardzo zadowolony z tego, że mogłem udzielić wywiadu dla Magazynu Lubelskiego 2 lata temu i zareklamować swój biznes. Firma cały czas się rozwija, wasze czasopismo z pewnością dołożyło cegiełkę do tego sukcesu. Nasza współpraca wpłynęła pozytywnie na mój Ośrodek Szkolenia Kierowców, na jeszcze większą rozpoznawalność tej marki. Magazyn Lubelski dodał wiarygodności mojej firmie. Chętnie mówię o tym, że się u was pokazałem.

ML: Jak ocenia Pan wspópracę między nami?

CL: Bez wątpienia pozytywnie. Nie narzucaliście swojego zdania. Oczywiście, doradziliście mi marketingowo, o czym warto powiedzieć, co dodać. Na każdym etapie tworzenia artykułu miałem do niego wgląd, mogłem dodawać swoje sugestie, uwagi. Uważnie słuchaliście mnie i moich wątpliwości. Myślę, że wspólnie udało nam się stworzyć dla mnie bardzo dobre narzędzie marketingowe.

ML: Czy marketing jest potrzebny każdej firmie? Czy jest to działanie zbędne?

CL: Promocja jest każdemu potrzebna. Reklama buduje wizerunek firmy. To jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Najwięksi gracze na rynku, światowe marki nieustannie się reklamują. Tworzą spoty telewizyjne, duże kampanie marketingowe.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

CL: Cechujecie się profesjonalizmem w podejściu do klienta. Organizacja i komunikacja z wami jest na najwyższym poziomie.

ML: Dziękuję za rozmowę.

CL: Bardzo dziękuję.

 Agnieszka Stawarz

Agnieszka Stawarz, Forever Living Products, Wydanie 12 (marzec 2019)

ML: Agnieszko, pojawiłaś się w naszym miesięczniku w marcu 2019 roku. Czy od tego momentu, coś się zmieniło w tym, co robisz na co dzień?

Agnieszka Stawarz: Zmieniło bardzo dużo. W dalszym ciągu działam w branży MLM. Po publikacji wywiadu w waszym piśmie, zgłosiło się do mnie kilka nowych osób/ partnerów biznesowych, z którymi współpracuję do dziś. Sami się do mnie odezwali po przeczytaniu mojego wywiadu w Info Magazyn Lubelski.

To wydanie, w którym widnieję na okładce i mogłam podzielić się swoją historią, traktuję w codziennej pracy jako narzędzie, potwierdza ono moją wiarygodność i profesjonalizm.

ML: Czy dzięki nawiązaniu współpracy z nami, inaczej patrzysz na siebie jako na przedsiębiorcę?

AS: Zdecydowanie tak. Wcześniej byłam skupiona bardziej na sobie. Teraz patrzę na to wszystko, co robię, z boku. Patrzę na biznes bardziej z pozycji obserwatora, aniżeli głównego bohatera, którym również jestem. Wyciągam wnioski i lekcję z tego co robię.

ML: Jak oceniasz współpracę z nami?

AS: Przecudownie. Jestem bardzo zadowolona. Mogą świadczyć o tym artykuły, które ukazywały się w Magazynie przez kolejne pół roku. Za każdym razem mogłam liczyć na waszą pomoc, radę. Wszystkie zmiany i moje uwagi były na bieżąco nanoszone do artykułów. Podpowiadaliście, co warto podkreślić, na co zwrócić uwagę. Za każdym razem, gdy wykonywaliście sesje zdjęciowe, byłam zaskoczona opieką i profesjonalizmem, z jakim do mnie podchodzicie.

ML: A teraz bardzo ogólne pytanie. Czy według Ciebie, marketing taki jak my oferujemy, a więc zdjęcia, okładka, filmy promocyjne jest potrzebny i zasadny?

AS: Wszystkie działania promocyjne są potrzebne w każdym biznesie. Marketing, który oferujecie, to profesjonalne narzędzie, które jest niesamowicie pomocne w rozwoju przedsiębiorstwa. Na moich social media wykorzystuję wersje online swoich artykułów, które zamieszczałam w Info Pomagają mi w budowaniu swojego wizerunku w mediach społecznościowych.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

AS: Jesteście pewnego rodzaju pośrednikiem między przedsiębiorcami, klientami. Dzięki współpracy z Wami informacja o konkretnych usługach, produktach trafia do osób, które prawdopodobnie tego szukają. Tworzycie wspaniały klimat, energię i dbacie o długofalowe kontakty. Brawo!

ML: Dziękujemy za rozmowę.

AS: Również bardzo dziękuję.

 ROBERT ŚLIWIŃSKI

Robert Śliwiński, Hotel Robert’s Port Lake Resort & Spa w Starych Sadach, Wydanie 13 (kwiecień 2019)

ML: Panie Robercie, pojawił się Pan na okładce naszego Magazynu w kwietniu 2019 roku. Czy jest Pan z tego zadowolony?

Robert Śliwiński: Jak najbardziej. Wywiad w waszym miesięczniku był świetnym zabiegiem marketingowym dla mnie, ale przede wszystkim dla Hotelu Robert’s Port. Bardzo się cieszę, że pojawiłem się w Magazynie i opowiedziałem o naszej ofercie, ale również o mojej historii, swoich pasjach.

ML: Jak ocenia Pan współpracę z naszym czasopismem?

: Oceniam ją bardzo dobrze. Uważam ją za bardzo profesjonalną, serdeczną. Współpracowaliśmy w pozytywnej atmosferze i mam nadzieję, że dalej tak będzie. Wiem, że mogę wam zaufać w kwestii promocji hotelu, jak również regionu. Podczas tworzenia artykułów zawsze mogliśmy nanosić swoje poprawki, sugestie. Nigdy nie zdarzyło się, żebyśmy nie byli zadowoleni z publikacji.

ML: Jak ogólnie ocenia Pan działania marketingowe? Czy przedsiębiorcy powinni inwestować w promocję swoich biznesów?

RŚ: Firmy z pewnością potrzebują reklamy. Trzeba informować rynek o swojej ofercie. Być może jest ktoś, kto potrzebuje konkretnych usług. Dzięki reklamie możemy do danej osoby trafić. Reklamy uważam za coś niezbędnego. Promocja może wyróżnić nas na tle konkurencji, co również jest istotne.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

RŚ: Współpraca z wami jest na najwyższym poziomie. Wszystko jest bardzo profesjonalne. Wydaje mi się, że waszą zaletą są również skonkretyzowani odbiorcy. Gromadzicie atrakcyjną społeczność pod kątem reklamy, promocji. Oby tak dalej.

ML: Dziękuję za rozmowę.

RŚ: Również dziękuję.

 RODO 1

POLSKIE CENTRUM AUDYTU TELEKOMUNIKACJI, Wydanie 14 (maj 2019)

Rozmowa z Karolem Górnym, właścicielem PCAT.

ML: Pojawiliście się na okładce w Magazynie Lubelskim w maju 2019 roku. Czy ten moment jakoś na Was wpłynął? Może na Waszą rozpoznawalność albo pewność siebie?

Karol Górny: Myślę, że pojawienie się na okładce Magazynu Lubelskiego przyczyniło się do podniesienia poziomu pewności siebie każdego członka naszej załogi. Uwierzyliśmy w siebie, nasze usługi i możliwości jakie zaczęły się pojawiać. Nie ukrywam, że czasem wykorzystywaliśmy fakt bycia na okładce również podczas spotkań z potencjalnymi klientami, jako kolejny argument, że warto współpracować właśnie z nami.

ML: Jakie oceniacie współpracę z naszym pismem?

KG: Współpraca z Magazynem Lubelskim przebiegała profesjonalnie i wzorcowo od samego początku. Na każdym etapie otrzymywaliśmy cenne wskazówki, dzięki czemu wspólnymi siłami udało się stworzyć fajny oraz ciekawy artykuł o nas i o naszej działalności.

ML: Czy marketing jest firmom potrzebny? Czy warto promować swoją działalność i inwestować w PR?

KG: W dzisiejszych realiach marketing przedsiębiorcom jest wręcz niezbędny. Możemy mieć świetny produkt i wspaniały zespół, jednak jeśli nie usłyszy o nas świat, to po prostu nie istniejemy.

ML: Dlaczego warto współpracować z Info Magazynem Lubelskim?

KG: W miłej atmosferze i w fajny sposób można wypromować swoją markę na lokalnym rynku. Elastyczna forma współpracy daje możliwości zaprezentowania tego, co mamy do przekazania odbiorcom.

ML: Dziękuję za rozmowę.

KG: Również dziękuję.

 JAROSŁAW NOGALSKI 1

Jarosław Nogalski, radca prawny, wydanie 15 (czerwiec 2019)

ML: W tamtym roku, w czerwcu mogliśmy gościć Pana na okładce naszego pisma. Czy coś się dzięki temu u Pana zmieniło?

Jarosław Nogalski: Bez wątpienia, okładka bardzo pozytywnie wpłynęła na to, czym się zajmuje. Jestem bardziej rozpoznawalny wśród przedsiębiorców z Lublina i Lubelszczyzny, jak również przez osoby, które wcześniej nie kojarzyły mnie z zawodem radcy prawnego.

ML: Jak ocenia Pan współpracę z naszym pismem?

JN: Oceniam ją bardzo dobrze. Czułem się doceniony i wyróżniony tym, że mogłem pojawić się na okładce lubelskiego miesięcznika biznesowego. Nasza współpraca nadal się rozwija, a jej wynikiem jest opublikowany ostatnio mój kolejny artykuł w wydawanym przez Was czasopiśmie 4FS For Facility Services.

ML: Czy marketing jest potrzebny? Czy promocja siebie, swoich usług, firmy jest rzeczą niezbędną?

JN: Zdecydowanie warto wykorzystywać wszystkie narzędzia marketingowe do promocji swojej firmy. Bardzo się cieszę, że na łamach Magazynu Lubelskiego mogłem opowiedzieć o tym, czym na co dzień zajmuje się zawodowo i przybliżyć czytelnikom zakres spraw, którymi zajmuje się moja kancelaria.

ML: Dlaczego warto współpracować z naszym pismem?

JN: Jesteście świetną i zgraną ekipą. Macie szerokie kontakty w środowisku biznesowym Lublina i Lubelszczyzny. Będąc bohaterem jednego z wydań, byłem obecny pośród innych przedsiębiorców, którzy również postanowili zaprezentować siebie i swoje firmy na łamach Magazynu Lubelskiego. Miła atmosfera i troska o każdego klienta to wasze kolejne atuty.

ML: Dziękuję za rozmowę.

JN: Również dziękuję.