TOP 4 BIZNESOWE GADŻETY

Umil pracę sobie oraz swojemu zespołowi, a także zwiększ wydajność pracy dzięki funkcjonalnym nowoczesnym gadżetom zaprojektowanym głównie na potrzeby biznesu.

 W dobie elastyczności i silnej współpracy między poszczególnymi działami w firmach, warto przemyśleć modernizację miejsc pracy oraz wyposażenie pracowników w funkcjonalne gadżety. Poniżej prezentujemy cztery, bez których trudno obejść się w nowoczesnym biurze.

 

1. Oprogramowanie i monitor do wieloekranowej konfiguracji.

Niektóre systemy operacyjne, w tym popularny w przedsiębiorstwach Windows 10, umożliwia łączenie jednego komputera z dodatkowym, a niekiedy z wieloma ekranami. W firmie, jest to niezwykle oszczędzająca czas i efektywna funkcja, przydatna podczas mniejszych i większych spotkań zespołów, omawiania prezentacji, rozwiązywania problemów, projektowania kampanii itd.

Warto więc zainwestować w najnowocześniejsze oprogramowania, które pozwalają na zastosowanie tej funkcji. Drugim krokiem jest wybór odpowiednich monitorów. W trosce o zdrowie i komfort pracowników, a jednocześnie wydajność ich pracy, dobrze jest wyposażyć stanowiska w dobrej jakości monitory, ciche urządzenia, nie emitujące szkodliwych fal ekrany, właściwe oświetlenie itd. Producenci, chcąc dorównać kroku rozwojowi systemów operacyjnych, wypuszczają na rynek wygodne i ciekawe rozwiązania sprzętowe. I tak, monitory do wieloekranowej konfiguracji mogą być ze sobą łączone, obracane w poziomie i w pionie oraz mieć różne od siebie rozmiary.

2. Multifunkcyjne podstawki pod monitory, jak na przykład Satechi F3 Smart Monitor Stand.

Pozornie to elegancki stojak pod monitor, ale w rzeczywistości gadżet, który uporządkuje pracę przy biurku i zminimalizuje ilość plątających się pod nim kabli. Nowoczesny stojak, proponowany przez Satechi ma regulowaną wysokość i zawiera kilka przydatnych wejść na podłączenia urządzeń. Cztery porty USB na przednim panelu, dodatkowe wejście na mikrofon, słuchawki oraz możliwość podłączenia laptopa oraz komputera. Designerska podstawka może udźwignąć do 11 kilogramów, a 5 centymetrowa przestrzeń pod nią to idealne miejsce na podręczne przedmioty, jak notes czy klucze.

3. Smart Speakers, czyli inteligentne głośniki.

Można je podłączyć tak, aby przenosiły dźwięk w kilku pomieszczeniach. Jakość dźwięku jest bardzo wysoka. Można ich używać w warunkach domowych, jak i biurowych np. do konsultowania planu dnia, sprawdzania godzin otwarcia magazynów, zamawiania towarów, kontrolowania drobnych urządzeń biurowych oraz do słuchania muzyki i wielu innych czynności. To sprytny osobisty asystent posiadający wbudowany mikrofon. Urządzenie może być sterowane także z poziomu tabletu czy smart fonu. Producentami głośników typu Smart, są Amazon oraz Google, daleko w tyle stoi Apple.

4. Zestaw mówiący z funkcją tłumienia hałasu.

Jeżeli w pracy jesteśmy zmuszeni wykonywać wiele telefonów, często bez względu na warunki w jakich aktualnie się znajdujemy, warto zainwestować w słuchawki z mikrofonem, które są wyposażone w funkcje tłumienia hałasu. Osoby pracujące w call- center lub te, które przeprowadzają rozmowy idąc główną ulica miasta, powinny używać słuchawek z wysokim wskaźnikiem redukcji hałasu. Umożliwia to bezstresową i wyraźną rozmowę. Najistotniejszym efektem stosowania takiego zestawu, jest zadowolenie osoby po drugiej stronie, jej możliwość dokładnego zrozumienia przekazu i uniknięcie nieporozumień. Poza tym rozmowa z przerywnikami w postaci dźwięku silników samochodowych, rozmów ludzi w kawiarni, biegnących na pobliski plac zabaw grupy dzieci i tym podobne, nie tylko jest męcząca i obniża poziom naszej koncentracji, ale nie wygląda też profesjonalnie w oczach rozmówcy.

Wśród gadżetów przydatnych w biurach i firmach można wymieniać wiele : od przenośnych power-banków, najnowszej generacji projektorów, bezprzewodowych routerów wi-fi do podgrzewanych kubków i designerskich, wyprofilowanych krzeseł. Być może nie wszystkie urządzenia są warte inwestycji, ale z pewnością należy od czasu do czasu zastanowić się, czy jest coś, co może ułatwić pracę w firmie? Jak mogę unowocześnić swój biznes? I pamiętać, że rynek udoskonaleń dla biznesu stoi otworem!