Wielki Rozwój Biznesu na WWK w Lublinie

Popularne techniki sprzedażowe, które nie działają w biznesie oraz zarabianie na rynku nieruchomości to tematy styczniowej edycji WWK w Lublinie. 

Wielka Wymiana Kontaktów wniosła w świat lubelskiego biznesu gorącą atmosferę. Mimo styczniowego chłodu kuluary Hotelu Wieniawskiego wypełniły się żywymi rozmowami uczestników, wzajemnymi uśmiechami oraz zaproszeniami do współpracy. Motywująco i dynamicznie było również w sali wykładowej. Więc jeśli nie było Cię z nami, poczuj tę atmosferę teraz i znajdź inspirację dla siebie. A może impuls do rozwoju swojej firmy? Tego Ci życzymy!
"Każdy z nas może spełniać marzenia, myśleć o tym, żeby zyskać wolność finansową" - mówił  na spotkaniu Wojciech Orzechowski – jeden z gości specjalnych wieczoru. Sam jest przykładem, że wiedza, którą przekazuje działa. "Swoją historię i wiedzę zawarłem w książkach pt.: „Zarabiaj na Nieruchomościach” oraz „Wszystko o flipach- 200 Pytań do Eksperta”- podkreślał.Na WWK w Lublinie zaprezentował najskuteczniejszą strategię inwestowania w nieruchomości, której jest autorem. Można o niej posłuchać też na www.najlepszastrategia.pl. Pokazuje w niej, jak za pomocą dźwigni finansowej czyli kredytu hipotecznego oraz bardzo niewielkiego wkładu własnego obracać kapitałem i w ciągu 6 lat doprowadzić do sytuacji, w której na nasze konto spływa miesięcznie 15-20 tys. zł. Jest to nauka biznesu, w którym produktem jest mieszkanie. To wszystko jest w zasięgu ręki każdego, bez względu na wykształcenie i doświadczenie. Właśnie tę myśl pan Wojciech starał się przekazać uczestnikom i mocno ich zainspirować. Pierwszy krok to chęć, drugi - zdobycie wiedzy. Trzeci krok to działanie. 

Inny wykład wygłosił Bartosz Liberski, który specjalizuje się w pracy z emocjami. Temat emocji przenosi na grunt szkoleń biznesowych dla sprzedawców i właścicieli firm. W jego wystąpieniu pojawiło się wiele szczerości (i tej pozytywnej i tej gorzkiej). Na swoim przykładzie opowiedział, dlaczego popularne techniki sprzedażowe mają tak marną skuteczność oraz jak dostrzec w sobie przedsiębiorcę i partnera biznesowego, gdy ma się w sobie ogrom blokad i ograniczeń. 
- "Na Wielką Wymianę Kontaktów przyjeżdżamy z żoną już nie pierwszy raz" – powiedział Marek Stryjkowski, partner firmy Nu Skin Enterprises, uczestnik. - "Najbardziej cenię sobie na tym spotkaniu trzy sprawy. Po pierwsze – zawieranie nowych znajomości. Po drugie – podtrzymywanie wcześniej nawiązanych relacji. Po trzecie – ciekawe wykłady. Różne osoby, reprezentujące odmienne dyscypliny prezentują tu swoją wiedzę, dzięki czemu za każdym razem czegoś nowego się uczę. Wiedzy nigdy nie dość!"  - mówi M. Stryjkowski. "Tym razem, na WWK w Lublinie, zainspirowałem się tym, jak wykorzystać emocje w biznesie, a dzięki wykładom Wojtka, rozważam też możliwość flipowania."

Cykl spotkań networkingowych odbywa się cyklicznie nie tylko w Lublinie, ale i w całej Polsce, a nawet poza granicami naszego kraju. Np. Wielka Wymiana Kontaktów organizowana jest również w Londynie. Można tam poznać innych przedsiębiorców, nawiązać relacje biznesowe. Firma, której właścicielką jest Katarzyna Dziubałka powstała, aby tworzyć przestrzeń do wymiany kontaktów, współpracy, rozwoju i promocji polskiego biznesu w kraju i za granicą.

Dokładny harmonogram spotkań znajduje się na stronie www.wielkawymianakontaktow.pl