Business Gadget - targi gadżetów w Lublinie
Gadżety reklamowe są używane na całym świecie w celu promowania marki, produktów i usług oraz jako element identyfikacji wizualnej. Z powodzeniem stosują je także fundacje i organizacje non – profit. Są pomyślnie wykorzystywane jako prezenty podczas drzwi otwartych, wystaw czy premier produktów i stanowią jedne z bardziej atrakcyjnych cenowo form marketingu. Pozwalają zapamiętać markę firmy, obdarować prezentami Klientów i promować biznes w oryginalny sposób. Producenci gadżetów nieustannie rozbudowują swoją ofertę dostosowując ją do zachodzących na ryku zmian oraz potrzeb klientów. Z tego powodu od kilkunastu lat w Polsce tak dynamicznie rozwija się ta branża oraz oferta Agencji Reklamowej Posters. Organizowane przez nią targi gadżetów umożliwiają przegląd aktualnych trendów i poznanie wiodących w temacie marek. Już 25 kwietnia, po raz trzeci w Lublinie, odbędą się autorskie Targi Gadżetów Reklamowych "Business Gadget". Hotel FOCUS przy Al. Warszawskiej 109, od godziny 10 do 16, zamieni się w prawdziwy marketingowy raj dla biznesu. Podczas wydarzenia, oprócz stoisk importerów i dystrybutorów gadżetów reklamowych będzie można uczestniczyć w licznych atrakcjach oraz wziąć udział w prelekcjach ekspertów.
Rola gadżetów reklamowych w biznesie
Nie da się zaprzeczyć, że atrakcyjne i bezpłatne produkty przyciągają uwagę ludzi, ale gadżety również motywują klientów do działania i budują zaufanie do danej firmy. Darmowe artykuły reklamowe stanowią samodzielne medium informacyjno – reklamowe i maja realny wpływ na decyzje klienta. Akcesoria z wydrukowanym logo firmy towarzyszą pracownikom, jak również potencjalnym klientom w codziennym życiu wpływając bezpośrednio na postrzeganie marki i wzrost sprzedaży produktów oraz usług. Między innymi dlatego poprzednie edycje Business Gadget cieszyły się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców zarówno małych, jak i dużych firm, organizacji oraz fundacji. Również w tegorocznej edycji targów organizatorzy zdecydowali się na szeroką ofertę umożliwiającą przybliżenie tematu gadżetów reklamowych od strony edukacyjnej i marketingowej: stosika importerów i dystrybutorów gadżetów reklamowych, a także merytoryczne prelekcje ekspertów dotyczące m.in. najnowszych trendów w marketingu i kreowania eksperckiego wizerunku marki. Przychodząc na Business Gadget można nie tylko ciekawie spędzić czas i poznać gadżety reklamowe, które są na topie, ale przede wszystkim poszerzyć swoją wiedzę marketingową, uzyskać atrakcyjne oferty promocyjne i zawrzeć nowe znajomości biznesowe.
"Firma bez promocji, jest jak auto bez paliwa"
Te słowa Małgorzaty Wojciechowskiej - właścicielki Posters – zachęcają do refleksji i zadania sobie pytania "Czy wysiłek i koszt, jaki wkładam w reklamę jako przedsiębiorca, przynoszą oczekiwane rezultaty?". Warto pamiętać, że chociaż zmienia się moda i trendy w komunikacji z klientem, gadżety reklamowe są zawsze na czasie! Przemyślana inwestycja w akcesoria reklamowe nie tylko przynosi satysfakcjonujące efekty, ale jest także atrakcyjna cenowo w porównaniu z kapaniami medialnymi. Podczas targów na licznych stoiskach będzie można zapoznać się z produktami reklamowymi z niemal każdej kategorii, a także kupić wybrane akcesoria w promocyjnej cenie: od magnesów, kubków, długopisów, notesów i koszulek, przez gadżety sportowe, takie jak bidony, gumy do ćwiczeń, aż po elektroniczne, w tym m.in. power banki, słuchawki czy selfie – sticks oraz wiele innych.
Program Targów Gadżetów Reklamowych "Business Gadget":
10.00 – start (rejestracja)
11.00 – oficjalne otwarcie i powitanie
11.30 – loteria wizytówkowa
12.00 – I prelekcja – Michał Janiszek INB Marketing- „Kreowanie wizerunku eksperckiego w biznesie”
12.30 – loteria wizytówkowa
13.00 – II prelekcja – Piotr Marek TipMedia – „Możliwości pozyskania dofinansowania dla firm z branży reklamowej na szkolenia i usługi doradcze nawet do 80%”
13.30 – loteria wizytówkowa
14.00 – III prelekcja – Trendy Marketingu 2018
14.30 – loteria wizytówkowa
16.00 – zakończenie