Gwiezdne Wojny w biznesie. Anakin Skywalker czy Lord Vader?  Kim dzisiaj jesteś? 

Jest rok 2018, a Gwiezdne Wojny i przygody ich bohaterów oglądał niemalże każdy, kto skończył 15 lat. Nawet po upływie prawie 4 dekad od pierwszej produkcji (1977) przedstawiona tam walka dobra ze złem wciąż jest dokonałym punktem odniesienia dla rozwoju kariery wielu menedżerów. Zastanawiasz się, co mam na myśli?

Czytaj więcej

PO SEZONIE?

W branży dzielimy rok tylko na 2 sezony. LATO od weekendu majowego do 30 października  i drugą połowę - ZIMĘ. Już lada moment wkroczymy w ten drugi sezon, ale już od września tradycyjnie przyjmuje się, że szukamy, drodzy Klienci, ofert „po letnim sezonie”. A no właśnie! 

Czytaj więcej

„Pyszny przepis” na sukces

Własna kawiarnia- któż nie marzył o takim biznesie? Restauracje i kawiarenki  to dobry kierunek, na który stale będzie popyt. Jak jednak odnieść sukces i nie zginąć w tłumie lokali gastronomicznych, które mają tradycje, renomę i stałych klientów? Czy warto iść w tym kierunku i zakładać własny biznes? Okazuje się, że tak. Doskonałym przykładem są Oleg Yarovyi i Inna Yarova, małżeństwo z Ukrainy, które w kwietniu otworzyło w Lublinie swoją kawiarenkę. Jest to ich druga kawiarenka w Polsce. Pierwszą uruchomili w Warszawie. Ich biznes się rozwija, czego dowodem jest otwarcie kolejnego punktu we Wrocławiu.

Czytaj więcej

DŁUGOTERMINOWE NARZĘDZIE MARKETINGOWE- CZYM JEST CONTENT MARKETING?

Marketing to coś więcej niż wzbudzenie zainteresowania naszym produktem bądź usługą u potencjalnego nabywcy. To przede wszystkim budowanie zaangażowania, dzięki czemu możemy nie tylko pozyskać klienta, ale również utrzymać go i zbudować z nim długofalową relację. Do tego świetnie posłuży content marketing. Co kryje się pod tą nazwą?

Czytaj więcej